La oposición sonense plantó al ejecutivo en un pleno «pola súa falta de organización»

noia / la voz

BARBANZA

20 may 2011 . Actualizado a las 06:00 h.

Poco tuvo que ver el pleno extraordinario celebrado ayer en Porto do Son con los ordinarios de cada mes. La principal diferencia es que la oposición formada por PPdeG e independientes decidió conjuntamente no acudir «pola súa falta de organización». Según explicó Javier Quiñoy, líder de AVS, «non saímos da incredulidade desta convocatoria dun pleno por parte do goberno bipartito do PSOE e BNG co gallo de

deixar atados os seus compromisos en obras que, tal e como apuntan eles, xa están executadas ou van a poder realizarse neste vindeiro verán».

En el orden del día de este pleno se incluía la contratación de la piscina de Noal, la aprobación del modificado en el proyecto de aceras en la playa de Arnela y la aceptación de un plan de seguridad y salud para la obra de la casa de cultura de Xuño. Cabe decir que el primer punto fue retirado del orden del día y los dos restantes aprobados por el equipo de gobierno.

La celebración de este pleno, que la oposición calificó de «exprés», representa «o broche final da nula capacidade de diálogo coa oposición que o señor Pastor Rodríguez e a señora Ánxela Franco anunciaran na súa investidura».

«Intereses oscuros»

Tanto el PP como AVS consideran que «esta convocatoria plenaria obedece a presuntos intereses empresariais e económicos de compromisos acadados por parte do PSOE e BNG e que queren deixar atados a falla de dous días para a celebración dos comicios municipais, despois dos cales o futuro goberno sonense pasará a estar formado por outros partidos».

Para terminar, Quiñoy añadió que «é unha mágoa rematar o mandato así».