El PP de Porto do Son reclama que se creen aparcamientos en la obra vial que se hará en Queiruga

La Voz NOIA/LA VOZ.

BARBANZA

14 ago 2010 . Actualizado a las 02:00 h.

El proyecto de seguridad vial que el Concello de Porto do Son incluyó en el listado de obras del segundo Fondo Estatal supondrá la creación de aceras en el margen izquierdo de la AC-550 en sentido Ribeira y a su paso por la parroquia de Queiruga. Algo que para el PP de la villa es incompleto, «xa que podemos observar que desgraciadamente e polos movementos de terra executados pola empresa encargada da mesma, non se expón a habilitación de aparcadoiros que serían complementarios á seguridade en dito tramo, ademais de facilitarlle aos veciños propietarios un servizo complementario».

Una situación ante la que el equipo de Manuel Tomé reclama al grupo de gobierno formado por PSdeG y BNG, «que negocie cos propietarios dos terreos afectados no ámbito de dita obra para dotar de aparcadoiros en todo o tramo co fin de conseguir unha maior seguridade tanto para peóns coma condutores».

Los populares añadieron que durante o «goberno de Manuel Tomé, realizáronse ós primeiros aparcadoiros na parroquia de Queiruga grazas a unha actuación de dotación de beirarrúas no lugar de Nadelas».