Isma Agra encabeza la nueva agrupación de las Xuventudes Socialistas de Cambados

vilagarcía / la voz

AROUSA

04 sep 2011 . Actualizado a las 06:00 h.

Los socialistas cambadeses se dieron ayer cita en el Parador para presentar a los nuevos integrantes de las Xuventudes Socialistas. Isma Agra, «unha persoa con ilusión, con capacidade e cun alto nivel de compromiso», según lo definió el secretario general del PSOE de la localidad, Domingo Tabuyo, es el responsable de esta agrupación. «Queremos defender políticas de xuventude e recoller as inquedanzas dos mozos», afirmó.

Fue la concejala Fátima Abal la primera en dar la bienvenida a la nueva agrupación. «As Xuventudes socialistas vindes pisando moi forte e iso nos transmite a seguridade que precisamos para loitar polo futuro», aseguró. Criticó también que el Concello « non teña en conta a vosa presencia». Por su parte, el secretario de los socialistas cambadeses destacó que la constitución de esta agrupación «é unha forma de crear futuro». «Somos o partido das persoas. Creemos na xente e traballamos para ela. E facémolo coas mellores persoas, coma Isma que é unha persoa comprometida dende que era moi nova», añadió Tabuyo. En su opinión, el nuevo presidente de XX.SS es «un dos imprescindibles para que a semilla dos socialistas siga medrando».

Por su parte, Agra destacó que su principal misión será la de defender políticas de juventud. «Os mozos precisamos unha oficina de mediación, un espazo multideportivo, unha rede wifi aberta e máis bolsas de estudo», explicó. También criticó la labor del nuevo concejal cambadés de Xuventude, «a quen ninguén coñece». Por último, destacó la importancia de ponerse a trabajar para evitar que Rajoy gane las próximas elecciones generales. «Queremos ser unha referencia para os mozos cambadeses», afirmó. De la directiva de XX.SS forman también parte Sara González, Miguel Pérez, Regina Núñez, Conchi Rodríguez y Vanesa Agra.