El Bloque achaca la marcha de Anabel Carro a «presións» y a «os problemas internos do PP»

AROUSA

13 may 2009 . Actualizado a las 02:00 h.

El Bloque Nacionalista Galego de Cambados valoró ayer los cambios habidos en el grupo municipal del PP, en relación a la toma de posesión de Luis Aragunde como alcalde y a la renuncia como concejala de Anabel Carro, que pasará a ocupar una función de asesora de Cores Tourís en la delegación territorial de la Xunta en Pontevedra.

Lo que los dirigentes del PP presentan como un relevo «exemplar» es para el BNG un claro síntoma «de que hai problemas no PP de Cambados», según el portavoz nacionalista Víctor Caamaño, que compareció ayer en rueda de prensa junto a la concejala María José Cacabelos.

Desde el BNG lamentan que, una vez más, el PP cambie el alcalde de Cambados a mitad de mandato «porque non se está a cumprir co prometido na campaña» y consideran que el nuevo nombramiento de Anabel Carro obedece a una estrategia de partido para evitar un foco de conflicto interno. «É de dominio público que había diferenzas no PP do Concello. Esa normalidade que se quere transmitir de que a transición foi tranquila, internamente non o foi», señaló Caamaño.

«Cambio de postos»

El BNG considera que correspondería a la hasta ahora concejala de Cultura sustituir a Cores Tourís en la alcaldía pues fue ella la número dos de la candidatura y que, si no ha sido así, fue por los intereses de partido «máis que polos intereses dos cidadáns». «Son as presións internas ás que a levaron a renunciar. ¿E como resolven o problema? utilizando a Administración pública para resolver cuestións de partido. Hai un cambio de postos que se usou para resolver un problema que tiña o Concello», añadió el concejal.

Caamaño calificó ayer de «estraña» la manera en que se produjo la renuncia de Carro, en alusión a que cuando se anunció estaba de viaje en Nueva York y a como se desarrollaron los acontecimientos a partir de ahí. «Fai declaracións que non veñen ao caso, porque así o que está a transmitir é que si hai problemas no PP. E cando di que lle gusta acabar o que empeza, temos que dicir que finaliza o que lle deixan, porque tamén prometera ser concelleira e substituir a Tourís, e non puido».

Comisión Ano Cabanillas

Para el BNG es «inaceptable» que Anabel Carro siga presidiendo la comisión del Ano Cabanillas cuando, desde el sábado que renunció a su acta de concejal, «xa non ten vinculación administrativa co Concello». «Agardamos que o alcalde desminta esta información», añadió Caamaño.

El portavoz del Bloque criticó, a preguntas de la prensa, el funcionamiento de la comisión del Ano Cabanillas. «Eu non teño moi claro cal é a comisión do Ano Cabanillas, a comisión era Anabel Carro», indicó tajantemente, para aludir seguidamente a que la comisión no se reúne ni funciona como debiera «pero non quixemos facer polémica con este asunto». «O que non ten sentido é que Anabel Carro siga como presidenta».

Caamaño también se refirió al papel que van a desempeñar Cores Tourís, Anabel Carro y Luis Aragunde ante sus nuevas responsabilidades políticas.

Valoraciones

Del primero dice que llegó a cargo de delegado territorial por el peso que tiene en el PP, dados sus resultados electorales, «non pola súa gran xestión ni pola súa preparación persoal» y augura que desde su puesto va a favorecer a los concellos gobernandos por el PP, «como ocorreu en 16 anos de goberno de Fraga na Xunta». «O bipartito, cando quixo facer inversións en Cambados, Tourís fixo o posible para que non fora así. Non confiamos en que Tourís vaia ser agora unha persoa imparcial, porque nunca o foi».

Respecto a Carro, creen en el BNG que hay otras personas que tienen más preparación para realizar labores de asesoría en la delegación territorial. «Teño certas dúbidas da súa capacidade de asesoramento cando hai funcionarios na Xunta cun alto nivel de cualificación».

En cuanto a Aragunde, indicó que, en la práctica, «xa viña desenvolvendo o posto de alcalde, aínda que non dubido que a liña de traballo a marcaba Tourís». «Luis é unha persoa cordial no trato que sempre di si aínda que logo sexa non, pero agora aínda non podo valorar se vai a haber cambios no Concello», concluyó el nacionalista.