Filipe Besada involucra al Movemento polos Dereitos Civís en su batalla contra el Concello

La Voz

AROUSA

El Club Piragüismo Ogrobe y su representante, Filipe Besada, entregaron un poder a los abogados y procuradores del Movemento polos Dereitos Civís para que se personen en los juzgados en las causas que están abiertas contra el Concello. No será la primera vez que el Movemento lleve al juzgado al Ayuntamiento; antes ya lo hizo a cuenta de la colocación de cámaras de videovigilancia.

Besada denunció al alcalde y al secretario del Concello por entender que podrían incurrir en un delito de prevaricación por la petición de unas actas del club. La denuncia fue sobreseída «mais, vistos os acontecementos dos últimos días, e contando con avogados e procuradores do Movemento polos Dereitos Civís, será retomada nas vindeiras semanas unha vez que se recopile a última documentación».

Se refiere Besada a los frentes abiertos con el Concello por la no convocatoria del club a las reuniones del Consello Local do Deporte, la expulsión del pabellón de deportes náuticos, la exclusión del club -pendiente aún de resolver definitivamente- del Rexistro de Entidades de Interese Municipal (Redim) y la rueda de prensa que celebró el concejal de Deportes, Fredi Bea, para explicar sus decisiones respecto al Piragüismo Ogrobe y que ya le ha valido una denuncia ante la Agencia Española de Protección de Datos.

«O Club Piragüismo Ogrobe non dubida que, finalmente, deberá recurrir á xustiza ordinaria para que resolva o que considera un abuso por parte dos membros do cuatriprtito que goberna o O Grove. Non dubidamos que José Cacabelos (PSOE), Carlos Álvarez (BNG), Xan Lamelas (EU) e Alfredo Bea (PG) non porán freo a este abuso xa que, entre outras cousas, non xogan cos seus cartos», indica Filipe Besada. «Non entendemos como estas organización están a consentir esta clara situación de abuso e persecución por parte de Administración a un veciño e a unha entidades deportiva», concluye el piragüista afincado en Navarra.