La Diputación avala el Camiño do Mar como ruta jacobea

s.o. viveiro / la voz

A MARIÑA

27 jul 2011 . Actualizado a las 06:00 h.

Por unanimidad, la Diputación de Lugo acordó ayer solicitar a la Xunta que reconozca como nuevas rutas jacobeas oficiales del Camiño do Mar, que discurre por A Mariña, así como el Camiño de Inverno, que atraviesa Valdeorras y A Ribeira Sacra. Ambos cuentan con numerosos respaldos, de colectivos e instituciones, sobre todo desde el pasado Año Santo, el 2010, cuando cargos de la Xunta se comprometieron a apoyar el del sur de la provincia y el Parlamento gallego acordó pedir al Ejecutivo autonómico que iniciase estudios para convertir el mariñano en oficial.

Por iniciativa del BNG, la Diputación se suma a las iniciativas en defensa del Camiño do Mar y del Camiño do Inverno, porque «a actividade turística xoga un papel determinante na dinamización económica». El organismo provincial deja constancia de que, «a pesar das peticións rexistradas por distintos colectivos da provincia, os dous camiños seguen a agardar o recoñecemento oficial por parte do Executivo galego».

Al Gobierno autonómico lo emplazó el Parlamento a «iniciar estudos, tendo en conta a documentación existente, para oficializar o Camiño do Mar e promover a súa divulgación». Esa iniciativa del PP se aprobó el 8 de abril del 2010. En pleno Año Jacobeo, el PP admitía que «non hai nada presupostado para actuacións concretas». El próximo Año Santo será el 2021. Queda por ver qué se hará para que se reconozca el Camiño do Mar, que empezaría en Ribadeo y seguiría por Barreiros, Foz, Burela, Cervo, Xove, Viveiro, Ortigueira y Cedeira.