La Voz de Galicia

La plataforma comarcal interviene en la ITV

Carballo

carballo /  la voz

El edil Pedro Osende dice que la instalación se mantiene en O Allo gracias al Partido Popular

26 Jan 2011. Actualizado a las 06:00 h.

La Plataforma polo Desenvolvemento da Costa da Morte, que agrupa a una veintena de entidades (la mayor parte, empresariales) y coordinan Neria y la Fecom, ha solicitado una entrevista urgente con el director xeral de Industria para conocer exactamente cómo están los trámites previos a la instalación de la ITV en O Allo (Zas).

Miembros de la plataforma se reunieron el lunes por la noche con el alcalde de Zas, Manuel Muíño, para conocer sus argumentos. Insistió ante ellos en lo ya expresado: tiene licencia y todo depende ahora de la consellería.

Desde la plataforma entienden que se trata de un servicio comarcal, que debería haberse instalado hace años, y que sigue pendiente.

Xan García, secretario de Neria y miembro de la plataforma, considera, a título personal, que «ás veces, é triste que por intereses puramente partidarios se usen estratexias en función dun puñado de votos, e así retrásanse servizos necesarios para a comarca. E non o digo só -añade- pola ITV». Cree que lo mismo ocurrió con el Plan Galicia, cambiado según el color de la Xunta, o la autovía. «Isto é algo que temos que superar, o beneficio será para todos», asegura.

Por su parte, el portavoz del PP de Zas, Pedro Osende, asegura que si la ITV está en Zas es gracias a su gestión y a la de su partido. «En setembro do 2009, varios alcaldes da zona, ao ver que no Allo non se facía, reclamárona para os seus concellos, xa que si tiñan terreos aptos, e Zas non os tiña. E fomos nós os que dixemos que a ITV tiña que quedar en Zas, e quedou», explica el edil. «De aquí -añade- non se vai mover, pero cando comezan ou non as obras xa non é unha decisión política».

A Osende le llaman la atención las críticas de Muíño, «porque cando tiñan que estar rematadas as obras e funcionando A ITV era no 2008, como anunciara o daquela delegado de Industria. Daquela non dixo nada, nin anunciou manifestacións, nin protestou, malia que o BNG era o culpable de que non saíse adiante, o mesmo que o centro de día, que o prometeu Quintana, e nada, pero no alcalde non di nada nin protesta por este tema».

Osende, que asegura que él sí tiene el compromiso de la Xunta de un centro de salud para Baio o un tanatorio municipal, señala que Muíño lo ataca (le llamó mentiroso) porque «castiga os lugares nos que o PP ten unhas votacións moi altas, por exemplo deixándoos sen inversións ningunha», como ocurriría, dice, en la capital municipal.


Comentar