La Voz de Galicia

Educación dice al Anpa que la plantilla del IES de Cedeira cubre las necesidades

Ferrol

LA VOZ CEDEIRA

La plataforma SOS IES Punta Candieira reprocha el comportamiento de la directiva del Anpa

24 Sep 2022. Actualizado a las 05:00 h.

«Está garantida a atención a todas as necesidades do centro co actual plantel de profesorado», aseguró el jefe territorial de la Consellería de Educación, Indalecio Cabana, en la reunión mantenida el jueves con la directiva del Anpa del IES Punta Candieira, junto al inspector. «O instituto conta con 65 profesores, dous máis dos inicialmente previstos. O servizo de Inspección analizou polo miúdo as cifras de matrícula e todas as necesidades específicas do alumnado», remarcó.

 

Reproches al Anpa

La plataforma SOS IES Punta Candieira, creada para luchar contra los recortes de docentes y por la calidad educativa del centro, reprocha al Anpa que se haya reunido con el jefe territorial, algo que rechazó la corporación municipal, que había acordado por unanimidad pedir una entrevista con el conselleiro. Pregunta «onde estaba a Anpa cando en xullo a dirección do IES presentou a dimisión en bloque polos recortes» y le recuerda la obligación de «convocar unha asemblea xeral anual, que non fixo desde anos atrás».

La plataforma no entiende «por que, se a Anpa é a asociación de nais e pais do alumnado, as decisións e as posicións sobre un tema tan relevante coma os recortes se están a tomar desde a xunta directiva, con gran oposición dos socios». Ni por qué decidió reunirse con el jefe territorial de Educación y el de Inspección «se considera que no centro non hai problema no funcionamento».

La plataforma reitera su objetivo: «Loitar polos dereitos e intereses dos nosos fillos e fillas, aínda non tendo o apoio da Anpa, e que a Xunta ceda ante os recortes». Defienden la labor de los docentes del centro y avanzan que estos días colocarán carteles y repartirán trípticos informativos sobre la situación que sufre el IES.


Comentar