La Voz de Galicia

El PSOE pide a la Xunta que impida el desalojo de 16 familias en Burela

Burela

S. CORRAL BURELA / LA VOZ

Pagan el alquiler en un edificio ahora de la Sareb, que no les renueva contratos

14 Jan 2022. Actualizado a las 19:37 h.

El PSOE, a través de los parlamentarios Patricia Otero Rodríguez y Luís Álvarez Martínez, piden a la Xunta que impida el desalojo de 16 familias de un edificio de Burela propiedad de la Sareb, que no quiere renovarles los contratos de alquiler para vender las viviendas. Los socialistas trasladan su petición al Parlamento gallego.

Recuerdan que «o 8 de xaneiro de 2004 cualificábase o edificio número 6 da rúa Mar Cantábrico de Burela como de protección autonómica (vivenda protexida de propiedade privada), cunha duración da protección de 25 anos, finalizando o período de protección autonómica en xaneiro de 2029. En xaneiro de 2021 a Sociedade de Xestión de Activos Procedentes da Reestruturación Bancaria (Sareb) emitiu unha orde de desafiuzamento das vivendas deste edificio, na que instaba aos inquilinos destas vivendas de protección autonómica que están en réxime de alugueiro a que as deixen libres no prazo dun ano. Prazo este que remata o vindeiro mes de febreiro. Son varias as familias afectadas por esta decisión da Sareb. Nun principio 16 familias, algunhas das cales xa se cambiaron da vivenda ante a falla de noticias tanto da Sareb como da propia Xunta de Galicia. A día de hoxe seguen sen ter noticias e non saben se ao final terán que abandonar ou non as súas vivendas».

«A pesares de estar ao corrente nos pagos dos seus alugueiros e de se faceren ademais cargo dos gastos comúns do edificio -explican los representantes socialistas- a Sareb non lles aporta solucións, nin sequera nos supostos de querer mercar as vivendas. Non podemos pasar por alto de que se trata de familias que teñen vivendas en alugueiro de protección autonómica, e que se supón que a Xunta de Galicia debe de velar por esta vivenda protexida», señalan.

Y preguntan ambos diputados socialistas, Patricia Otero, burelense, y Luis Álvarez: «Dende cando é coñecedora a Xunta de Galicia da orde de desafiuzamento das vivendas do edificio sito no número 6 da rúa Mar Cantábrico de Burela? Que actuacións levou a cabo a Xunta de Galicia de cara a parar estes desafiuzamentos por parte da Sareb? Que opinión lle merece á Xunta de Galicia a forma de actuar da Sareb neste caso de vivendas de protección autonómica en réxime de aluguer?».

 

Los vecinos, muy pendientes de lo que pase, aunque la mayoría ya optó por marchar

Desde que la Sareb se encargó del edificio, no hay limpieza comunitaria ni mantenimiento. Las condiciones son precarias en caso de incidencias o averías. «Es imposible, y eso pagando. Yo tengo todos los recibos al día». Quien hablaba ayer con La Voz es uno de los últimos inquilinos que quedan en el edificio; la mayor parte han optado por marchar. Están pendientes, eso sí, de acontecimientos. Las viviendas son de protección autonómica y sus contratos deberían de vencer en marzo del 2029.

«Dependiendo del contrato de cada uno de nosotros, el tiempo de dejar el piso es distinto; a mí me llegó el comunicado de la Sareb para el 18 de febrero; otros lo han recibido para el 27 de enero, para el 14 de febrero o para el 20-F. Ante esta situación insostenible, la mayor parte han marchado. Quedamos muy pocos, yo me iré también en los próximos días. Es así, aún pagando nos tenemos que ir, es una sinvergüenzería», dice este vecino, lógicamente disgustado.


Comentar