La Voz de Galicia

«No vestiario estabamos convencidos de gañar»

Grada de Río

LA VOZ VIGO PORTERO EN EL CELTA-CÓRDOBA: 1-0

Sergio Álvarez recomienda paciencia a un Celta al que ve cargado de similitudes con el de la campaña en que el equipo que dirigía Berizzo estuvo diez jornadas sin ganar

03 Dec 2023. Actualizado a las 05:00 h.

Sergio Álvarez defendía la portería del Celta el día que el equipo puso fin a una racha de diez partidos sin ganar en la temporada 14/15. El de Catoira recuerda los días previos al cruce con el Córdoba: «Eran días diferentes porque notabas que o ambiente era un pouco estraño. Ao final, levas 10 partidos sen gañar e queres facelo. O que tamén tiñamos claro dentro era que estabamos a facer as cousas ben para gañar e o vestiario estaba convencido de que íamos conseguilo. Logo, hai moitas circunstancias que non podes controlar como o que pasou aquel día, pero ao final, acadamos esa vitoria».

Porque Sergio es de los que piensa que el Celta ha hecho muchas cosas bien para ganar. «Este Celta leva seis ou sete partidos competindo e dando a sensación de que podía gañar calquera partido. Nese aspecto, tamén nos pasaba algo parecido a nós», indica antes de recordar: «Dos dez que non gañamos, creo que só houbo un no que non estivemos á altura e do resto, calquera deles se puido gañar. Isto ten similitudes e agardo que se resolva o luns do mesmo xeito que daquela». Piensa que el equipo actual está transmitiendo una idea clara de juego. «Non teño dúbidas con este equipo», sentencia Sergio Álvarez.

Al Celta actual lo ve convencido de sacar el partido y revertir la situación: «O Celta está concienciado de que ten que gañar, de que esta facendo as cousas ben e que esa primeira vitoria en Balaídos ten que chegar. Estamos todos moi concienciados de que ten que ser o luns, dada a importancia que ten, o partido e creo que o van conseguir». Piensa que contar con una semana larga para preparar a conciencia la contienda puede ayudar.

El que fue portero celeste prevé un Cádiz «que intente facer o partido moi longo para que o Celta perda a paciencia. Hai que insistir en ser pacientes, porque este tipo de partidos son moi longos e pódense gañar en calquera momento».


Comentar