La Voz de Galicia

El BNG critica que se decore la escuela infantil larachesa, pero no se invierta en reparaciones

Carballo

carballo/la voz.

04 Dec 2010. Actualizado a las 02:00 h.

El portavoz del BNG larachés. Xoán Sande, volvió a denunciar ayer los problemas de humedades que sufre la escuela infantil del municipio y acusó tanto al gobierno local como al Consorcio Galego de Igualdade e Benestar de «incompetencia absoluta».

El nacionalista explicó que el inmueble está «ateigado de humidade», pero que la visita que realizaron esta semana unos operarios no sirvió para solucionar esta situación, sino para «decorar a escola, enchendo todas as cristaleiras con galiñas e pitiños (...) e colocando tamén unha gran galiña azule na entrada, ao lado da placa da inauguración da escola». Además, señaló que el centro ha sufrido también recortes de personal y que uno de los grupos estuvo varios días sin profesora.

Para Sande, esto es una muestra de que el PP pretende vender «unha falsa imaxe de austeridade, cando demostra todo o contrario». Así, el nacionalista acusó a la formación de no escatimar gastos «sobre todo para borrar todo resto que poida quedar das galescolas, unhas das verdadeiras obsesións do Partido Popular. Para publicidade e propaganda non hai austeridade», añadió.


Comentar