La Voz de Galicia

Los tres proyectos que destacó Núñez Feijóo de Óscar Rodríguez para Viveiro

A Mariña

M. Sande Viveiro / La Voz

El Museo de la Semana Santa, mejorar la fachada marítima y la conexión de Viveiro con Cabreiros

23 May 2019. Actualizado a las 17:58 h.

Hay más, naturalmente, pero el presidente de la Xunta, Núñez Feijóo, destacó sobre todo tres proyectos del PP de Viveiro con Óscar Rodríguez al frente: el Museo de la Semana Santa, mejorar, reorganizar y humanizar la fachada marítima de Viveiro y mejorar también la conexión de Viveiro con Cabreiros, es decir, con la meseta.

Lo hizo el presidente de la Xunta en su reciente visita a la ciudad del Landro para respaldar la candidatura que encabeza Óscar Rodríguez. «Este candidato -afirmó Núñez Feijóo- ten un programa, sabe o que quere; leva moito tempo pensando en Viveiro. Unha das súas ideas é mellorar a Semana Santa e o proxecto estrela será a creación dun Museo da Semana Santa en Viveiro».

Destacó Feijóo además la necesidad de mejorar la fachada marítima de Viveiro (en breve se derribarán los galpones en el muelle viejo) y la conexión de Viveiro con la meseta, otra de las ideas de Óscar Rodríguez (que él mismo explicó en el debate electoral organizado por La Voz en el teatro Pastor Díaz).

En este sentido el presidente de la Xunta anunció: «O candidato pediunos que mellorásemos de forma notable e concreta a estrada que une Viveiro e Cabreiros; moi ben, eu me comprometo a presentar neste 2019 o proxecto para mellorar a estrada Viveiro-Cabreiros e facer carriles de adiantamento na maior parte deste recorrido».

«Proxectos rexeitados»

«Veño a Viveiro -señaló Feijóo en otro momento- a decir que presentamos proxectos e todos foron rexeitados polo PSOE e o BNG, que quede claro. Porque parece que ó PP en Santiago non lle interesa Viveiro. Ese é o obxectivo da alcaldesa de Viveiro, facer ver que na Xunta non nos interesa Viveiro, e non é así, que non enganen».

Inversión

«Non hai ningunha administración -recalcó Núñez Feijóo- que invirta máis en Viveiro que a Xunta de Galicia, ningunha».


Comentar