Marea de Vigo pide acelerar la vacuna anticovid en el Servizo de Axuda no Fogar

La concejala Oriana Méndez demanda el mismo trato para el personal de servicios sociales que trate en domicilios


Vigo

Marea de Vigo demanda que se trate a los trabajadores del Servizo de Axuda no Fogar de la misma forma que al personal sanitario. Pide al Concello que eleve la petición al Sergas. La concejala Oriana Méndez espera que el Gobierno no local «non teña a desfachatez de escudarse no carácter concesional do servizo, en mans de Domus VI, cando a responsabilidade final da xestión do servizo é da administración local».

Marea de Vigo califica como incomprensible que desde el mes de ocubre no se haga un cribado de pruebas PCR a los trabajadores del Servizo de Axuda no Fogar, «tratándose de persoal moi vulnerable, que está indo aos domicilios e tratando directamente con diferentes persoas maiores a diario», señala Oriana Méndez.

El grupo municipal considera ademas que las medidas con respecto al Covid y el proceso de vacunación deben ser extensibles al resto del personal de servicios sociales municipales que trate directamente en los domicilios, «como acontece en ocasións cos traballadores sociais, educadores ou, por exemplo, o persoal concesionado no servizo de Intervención Familiar», apunta Oriana Méndez.

La concejala de Marea insiste en que para valorar todas las medidas relativas al Cóvid en la ciudad, «compre convocar, por unha banda, a todos os grupos da corporación co obxectivo de que estes sexan partícipes das medidas que se decidan tomar e así trasladar as súas propostas e, pola outra, ao Consello Municipal de Saúde, no que, ademáis dos grupos políticos, participen expertos da saúde e asociacións que teñan implicación no eido da sanidade».

El Consello Municipal de Saúde es de obligada creación en el Concello de Vigo, según recoge el reglamento de Participación Ciudadana, que establece que los organismos mínimos de participación que tienen que existir en la institución municipal. «Ignorar o Regulamento de Participación e non crear espazos onde a cidadanía e o asociacionismo teñan un papel que xogar xó amosa o baleiro democrático que levamos denunciando dende a pasada lexislatura, unha actitude xa habitual por parte do Goberno de Abel Caballero», concluye la concejala. 

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Vigo

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Marea de Vigo pide acelerar la vacuna anticovid en el Servizo de Axuda no Fogar