El Puerto deja atracar a Greenpeace en Vigo pero lo acusa de denigrar a los pescadores gallegos

La voz

VIGO CIUDAD

No disponible

«A súa organización non é do meu agrado namentres non aprendan a respectar a honestidade e a boa imaxe dos pescadores galegos; bastante mellos xente de mar que vostedes», ha escrito López Veiga

02 jul 2019 . Actualizado a las 21:51 h.

Podrán atracar en el Puerto de Vigo, porque «a legalidade así o permite» y podrán celebrar su concierto para concienciar sobre la crisis climática, pero Greenpeace no contará con el aplauso de la Autoridad Portuaria. Su presidente, Enrique López Veiga, ha sido claro y tajante al respecto a la hora de contestar a los organizadores para invitarlo a bordo del buque Rianbow Warrior: «A súa organización no é do meu agrado namentres non aprendan a respectar a honestidade e a boa imaxe dos pescadores galegos; bastante mellos xente de mar que vostedes», ha escrito el responsable. 

En su correo de respuesta recuerda que el puerto ya tiene su propio programa contra el cambio climático y reducción de gases nocivos y acusa a Greenpeace de denigrar la imagen de los pescadores gallegos, «a quen vostedes non teñen que dar leccións de nada». López Veiga va un paso más allá y no duda en recriminar los métodos que emplea la organización, como las pintadas o entorpecer el trabajo de los palangreros «que faenan ó abeiro da lexislación internacional vixente». 

El buque Rainbow Warrior visitará Vigo a finales de mes y acogerá un concierto dentro de la campaña En marcha polo clima. Mudemos a enerxía, non o clima. En la ciudad estará desde el 25 hasta el 29.