Ledicia Costas: «Deberíase construír un Vigo cultural do que poder presumir»

«Creo que falta apoiar un chisquiño máis a cultura», apunta la escritora


Redacción

Ledicia Costas (Vigo, 1979) sueña con un Vigo que esté a la altura de lo que encarna a nivel literario en Galicia: «Vivo na capital editorial galega, temos as dúas grandes editoriais da terra na nosa cidade, así que que menos que un Vigo cen por cen cultural onde se organizase algún evento con repercusión no resto do Estado», señala la escritora, Premio Nacional de Literatura Infantil y Juvenil en el 2015.

Costas opina que su ciudad cojea en este sentido: «Creo que a Vigo lle falta apoiar un chisquiño máis a cultura, non digo que non se faga, pero lle falta un chanzo, e deberiamos intentar ser un dos grandes referentes de Galicia. Eu lle diría ao alcalde que constrúa un Vigo cultural e que poida presumir diso». La escritora también pediría una ciudad más solidaria, «que pensase máis nas persoas con mobilidade reducida, porque na contorna dalgúns hospitais teñen moitos obstáculos», apunta.

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Vigo

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Ledicia Costas: «Deberíase construír un Vigo cultural do que poder presumir»