«Hai vida máis alá do rock»

La Voz

VIGO CIUDAD

ÓSCAR VÁZQUEZ

La Asociación Xuvenil de Valadares consigue sacar adiante unha nova edición do Revoltallo

20 sep 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

El Festival Revoltallo cumplirá el próximo fin de semana 24 años por obra y gracia de la vieja guardia de la Asociación Xuvenil de Valadares. Aquellos adolescentes que lo pusieron en marcha hace dos décadas, han tenido que regresar para mantener vivo uno de los festivales más antiguos de Vigo.

Desde el viernes hasta el domingo, el entorno del centro cultural acogerá una variada programación que pretende llegar a públicos diversos. «Por aproveitamento de espazo e por darlle máis variedade queremos chegar tamén ao público familiar. Ademais eu penso que hai vida máis alá do rock. De feito, nós sempre fomos un festival moi heteroxéneo», explica Carlos Alonso, responsable de la programación.

Todas las actividades se moverán «da leira á eira», pasando por el auditorio. El sábado por la noche, a partir de las 23.00 horas, tendrá lugar la tradicional descarga musical, oficiada por Ulträqäns (punk folk), Oh Ayatollah! (punk), Monoulious Dop (rock) y Noite Fechada (rock bravú).

Atendiendo a esa consigna esgrimida por Carlos Alonso, la oferta musical tendrá otros aspectos muy distintos a este momento de máxima efervescencia. «Os concertos no auditorio, o venres, sábado e domingo, son proposta máis de espazo cuberto, máis intimistas», señala el programador del Revoltallo. Por allí pasarán Modulador de Ondas (Paulo y su theremin); Aúreas (una charanda de los años veinte del século XX), Caramuxo Vermello, Xan Campos Trío y David Regueiro Trío (jazz manouche).

El tercer pilar sobre el que se levanta el Revoltallo de este año es la programación dirigida al público familiar. Por este espacio pasarán el sábado y el domingo Mai Lua, Mago Keko e Mago Tómico, O Show de Rambanepasi, Títeres na túa casa, Asacocirco, y Mago Xulio Merino e Cía. Además, el domingo por la tarde también habrá una demostración de esgrima antigua protagonizada por el club Falcata.

«O que queira acampar pode facelo pero non ofrecemos esta posibilidade porque tampouco hai unha programación moi forte de noite», explica Carlos Alonso. También se ofrece la posibilidad de pinchar algo en la cafetería de las asociación.

«Este ano pedimos axuda económica á Deputación, a través dun programa que teñen para festivais, deste xeito podemos ter un programa modesto pero apañado», explica el veterano programados.

Del 22 al 24 de septiembre se desarrolla el festival, después, el futuro podría estar en el aire. «Eu quero asegurar as vinte e cinco edicións, pero despois xa veremos; gustaríame que viñera xente nova e que tirará desto, pero hoxe a xuventude anda moi ocupada», concluye Carlos Alonso.