«A plusvalía xerada pola venda de Alfageme debe destinarse aos traballadores», reclama el Bloque

J.F. VIGO / LA VOZ

VIGO CIUDAD

XOAN CARLOS GIL

La plantilla reclama dos millones de euros de la indemnización que todavía no han percibido

14 may 2015 . Actualizado a las 09:16 h.

El candidato nacionalista apostó ayer por que los fondos obtenidos por la venta de los terrenos de la antigua factoría Alfageme, que se han adjudicado varios bancos, «debe servir para completar os salarios adebedados aos antigos traballadores». Serafín Otero, candidato a la alcaldía del BNG, mantuvo un encuentro con representantes de la plantilla y les transmitió su apuesta por que se cumpla el acuerdo del pleno del Concello de Vigo del año 2010 «no que 26 concelleiros (un estaba ausente) aprobaron que a cantidade que xere de plusvalías serva para completar os salarios pendentes».

En su momento la plantilla solo cobró la parte que corresponde al Fondo de Garantía Salarial «pero até os 45 días por ano traballado queda unha parte importante que aínda non cobraron». Según Otero, en su momento el propio Concello cuantificaba la plusvalía en más de 26 millones de euros «aínda que somos conscentes que non vai ser esa cantidade».

Aludía con seguridad a que la crisis ha modificado los parámetros del valor de los terrenos destinados a la construcción, pero cree «lóxico que se cumpra ese acordo pois todos sabemos das necesidades que teñen estas familias».

«Trátase dunha medida xusta que hay que cumprir a partir do día 24. Se nós temos a alcaldía, ou temos influencia, faremos todo o posible para que esa plusvalía pase aos traballadores. Esperamos que se resolva da mellor forma posible e o BNG os vai arroupar como nese momento a partir de agora», reiteró.

Por la plantilla, Antón Piñeiro expresó su confianza en la resolución favorable de esta situación. «Fóra do terrenos xurídico e do acordo plenario, hai unha autoridade moral e lexítima porque os traballadores foros os prexudicados nesta operación». Tanto, que de media solo cobraron el 30 % de la indemnización y la deuda global supera los 2 millones de euros, explicó.