Qué hacer en Vigo: folk moderno, canciones populares, visitas a Soutomaior y pelis de trastero digitalizadas

La Voz

SOUTOMAIOR

27 jul 2021 . Actualizado a las 21:56 h.

El folk moderno de Xisco Feijoo sube a Beade esta noche

O cantante e bailador Xisco Feijoó presentará esta semana en directo, en Galicia, o seu primeiro disco, Peixe. Serán tres as citas nas que se poida gozar, ao vivo, dun álbum e espectáculo que achega unha visión contemporánea sobre a música de creación colectiva. Vigo, as Festas da Peregrina de Pontevedra e o Festival Intercéltico de Moaña serán as tres primeiras paradas desta xira, que augura alegría, orgullo e contemporaneidade.Con Peixe, Xisco Feijoó pretende achegar, desde a súa óptica particular, unha visión atrevida, moderna e contemporánea sobre a música de creación colectiva galega. O disco, composto por dez temas, pon en valor o papel da cantiga tradicional, da que o artista salienta a súa identidade e significado propio, e sobre as que que fía un relato de historias con tintes autobiográficos e conectadas por un eixo común: a diversidade humana. O primeiro concerto terá lugar en Vigo hoxe. Tres días despois, o xoves 29, o cantante e bailador actuará na Praza da Ferrería (22.00 horas), en Pontevedra, no marco dunha nova edición das Festas da Peregrina. E a terceira cita da semana que vén porá o broche dourado a esta quenda de presentacións: Xisco Feijoó actuará o 31 de xullo, ás 22.30 horas, no XXXVII Festival Intercéltico do Morrazo, en Moaña. Xisco leva unha incesante labor de recuperación etnográfico polas aldeas galegas ao longo de máis de trinta anos.

 HOXE ÁS 21.00 HORAS • IGREXA DE SAN ESTEVO (BEADE) • ENTRADA LIBRE •  

El museo «online» que dirige el vigués Pablo Gómez Sala ofrece digitalizar películas gratis

El Museo de Cine Online Autobiográfico MOCA, un proyecto de Cafés Candelas gestado en Vigo, lanza una campaña de búsqueda de archivo doméstico en formato Súper 8 para que forme parte de su colección. Los dueños de las cintas seleccionadas podrán disfrutar de la digitalización gratuita del material de la cual se encargará el museo. Son muchas las cintas domésticas que viven abandonadas en los trasteros de muchas casas que recogen recuerdos familiares o incluso momentos históricos que van cogiendo polvo. Desde MOCA pretenden recuperarlas y preservar el patrimonio cultural que representa el cine doméstico. Por ello que lanzan una convocatoria para digitalizar una nueva colección filmada/grabada en soportes como el Súper8, VHS, MiniDV o Beta, entre otros. Las personas propietarias de las colecciones podrán participar en la convocatoria hasta el 15 de septiembre rellenando el formulario que se encuentra en la web de MOCA (museomoca.com/campana-de-digitalizacion-2021), explicando las características de su colección siguiendo criterios que se explican allí.

Visitas al Castillo de Soutomaior

La Diputación organiza en el Castillo de Soutomaior visitas dirigidas por actores caracterizados de personajes que tuvieron relación con este elemento patrimonial. Durante una hora, Pedro Madruga, Paio Gomes o las campesinas Irma y Dina mostrarán el castillo a las personas que hayan reservado entrada. También existe la posibilidad de visitar el castillo fuera de las actuaciones. Se puede ver de forma individual o guiado por un experto, que contará todos los detalles de la historia de este espléndido lugar. Los lunes, a través de uno de los personajes más significativos de la historia del castillo de Soutomaior, Pedro Madruga, el público conocerá los cuentos y peripecias que hicieron de él una de las figuras más relevantes del siglo XV en Galicia, siempre desde un punto de vista familiar y muy participativo.