Luis López exalta en Salvaterra la fiesta de la sementeira como referente de la cultura agraria
SALVATERRA DE MIÑO
El presidente de la Diputación apuesta por los destinos turístcios de interior con fiestas tradicionales
11 may 2026 . Actualizado a las 05:00 h.El presidente de la Diputación de Pontevedra, Luis López, participó en la celebración de la 18 edición de la Festa da Sementeira e da Música de Salvaterra de Miño, que ya está consolidada como una referencia en el calendario cultural de la provincia y demuestra «o potencial cultural e turístico do interior das Rías Baixas». López manifestó que «esta festa da Sementeira é moito máis ca unha exaltación das nosas raíces e das nosas tradicións gandeiras e agrarias: é unha celebración que enriquece un destino turístico coma as Rías Baixas, sustentable e ligado ao territorio e á cultura e é unha mostra do acerto da aposta turística da Deputación». López alabó la labor del colectivo Quinta do Piñeiro que organizó la fiesta con música y talleres de artesanía ligados a las labores agrícolas. También acudió la alcaldesa, Marta Valcárcel.