La Policía de Redondela, «sin medios» para las víctimas de violencia machista

Denuncia desinterés por parte del equipo de gobierno local


redondela

La Policía Local de Redondela asegura que «a pesar de todos os esforzos dos axentes do corpo para ofrecer a mellor protección ás vítimas de violencia de xénero e doméstica, enfróntanse a moitos impedimentos». Denuncian lo que califican como «desinterese por parte do equipo de goberno local cara ás vítimas de violencia de xénero». «Non teñen os medios nin o persoal necesario para proporcionar a cobertura que precisan as vítimas», advierten a través de un comunicado en el que trasladan a la opinión pública, de manera oficial, su denuncia.

Recuerdan que, en el mes de enero, se firmó un convenio con las fuerzas y cuerpos de seguridad del Estado para ofrecer un programa de seguridad integral. Sostienen que un mes antes ya se le había informado al gobierno local sobre la «precariedade de medios, a falta de efectivos e a necesidade de formación actualizada para dar a protección que o novo protocolo establece e que obdece á nova normativa comunitaria, estatal e europea».Indican que se le expuso «detalladamente» y, en repetidas ocasiones, como ha de funcionar el grupo de violencia de género (Vioxén). Precisan, por ejemplo, apunta la Policía Local de Redondela, espacios reservados para garantizar la privacidad de las víctimas o tener un teléfono de atención de veinticuatro horas.

«Desafortunadamente, os casos activos no noso concello representan case o 75 % dos de todo o distrito xudicial, pero o goberno local de Redondela ignora as recomendacións que lles enviamos», aseguran. A día de hoy, insisten, no se recibió contestación alguna por parte del gobierno local y trabajan «cunha precariedade absoluta de medios, que se intentan paliar con todo o esforzo do persoal». Quieren hacer hincapié en que «coas vítimas de violencia de xénero non se fai populismo saíndo na prensa, sen facer caso ós traballadores que cada día tentan facer o traballo coa maior profesionalidade, como se merecen as vítimas».

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Vigo

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
2 votos
Comentarios

La Policía de Redondela, «sin medios» para las víctimas de violencia machista