Hasta cinco días sin servicio de recogida de basura en Redondela

Monica Torres
mónica torres REDONDELA / LA VOZ

REDONDELA

cedida

El Concello expedienta a Urbaser por incumplimientos reiterados

05 ene 2021 . Actualizado a las 01:25 h.

«Nalgunhas parroquias, nas que se recolle o lixo en días alternos, poden quedar ata cinco días sen recollida de residuos pola falta de reforzo de personal nos días festivos». Esta reclamación del concejal de Medio Ambiente de Redondela, Roberto Villar, encabeza el expediente sancionador que el Concello le ha abierto a la concesionaria del servicio de recogida de basura «por reiterados incumplimientos». El desencuentro parece irreconciliable ya que el gobierno local «leva meses» trabajando en el dosier al que se remite el edil de Medio Ambiente.

«O expediente é por varias cousas. Sobretodo por non lavar os colectores e non facerlles tampouco un correcto mantemento. Estes dous casos son os que máis se repiten», señala el concejal de la Agrupación de Electores de Redondela (AER). La lista es variada e incluye «deficiencias nas recollidas do lixo nos días posteriores aos festivos ou a falta de lavado dos equipos, entre outros aspectos do servicio», especifica Villar.

El responsable de Medio Ambiente explica que el contrato con Urbaser, que se firmó en el año 2017, obliga a la empresa a cambiar el día de recogida si coincidiera en festivo, «algo que tampouco se está a facer». El edil asegura que las advertencias a Urbaser para que cumplan con lo que establece el contrato firmado en su día «han sido reiteradas». «Ante a falta de solucións por parte da empresa, o Concello de Redondela decidiu poñer en marcha un expediente de penalidades. Trátase dun extenso informe técnico e xurídico no que se traballa hai meses», avanzó el edil de Medio Ambiente insistiendo en la necesidad de ser meticulosos durante el proceso. «O obxectivo deste expediente é sancionar á empresa polo incumprimento das condicións do contrato, pero é preciso ser moi minuciosos porque as concesionarias adoitan recurrir estas sancións no xulgado». Como ejemplo, recuerda la única sanción que se le impuso hasta la fecha a Urbaser por parte del Concello de Redondela. «Impúxoselle hai dez anos e resolveuse hai tan só un mes no xulgado», señala Villar rechazando las quejas de la oposición sobre una presunta falta de gestión del gobierno local. «Son procesos xudiciais aos que o Concello non quere chegar porque restan recursos para outras cousas, pero neste caso non queda máis remedio se a empresa non rectifica e resolve as deficiencias», avanza a 24 horas de una nueva reunión con Urbaser.