El Atlético Novás, que vuelve a O Rosal, llama a los socios para confirmar asistencia

La directiva elogia el comportamiento de su afición en el derbi ante el Lalín


vigo

El Atlético Novás salió satisfecho de la experiencia de O Porriño, pero el próximo partido como local lo disputará en su cancha de o Rosal. «Podemos repetir en O Porriño, imos valoralo, pero a idea é que o seguinte partido o xoguemos no Rosal. Imos presentar un protocolo que nos permita meter a máis xente dos case 200 que entraron a última semana», comenta Andrés Senra, el presidente del club que ve a la afición preparada para volver a ver deporte en directo: «A xente entende que é unha situación especial e que hai que vivir os partidos doutro xeito. Estamos contentos co resultado. Demostramos que podemos meter xente».

Los de O Rosal, de la División de Plata de balonmano, siguen un proceso laborioso para no perder ningún asiento que pasa por llamar a sus socios para confirmar asistencia. «Temos diferentes modalidades de carné. O ouro, dos que só se fixeron 30, dá a posibilidade de asistir a todos los encontros. Os dos outras modalidades van correlativos. O que tratamos é de que non se perda ningún asento e chamamos a todos os socios e se quedan sitios que pasen o número seguinte».

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Vigo

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

El Atlético Novás, que vuelve a O Rosal, llama a los socios para confirmar asistencia