Nidia Arévalo conduce su propio «Chéster»

MOS

En la versión PP del programa de Risto Mejide, la alcaldesa de Mos cambia el cómodo sofá por «unha bancada» customizada en la que recorrerá todas las parroquias

04 abr 2019 . Actualizado a las 12:52 h.

Tras el éxito del Chéster de Risto Mejide para la cadena Cuatro, Nidia Arévalo se echa a la carretera con su versión para el PP. Cambia el mullido tapizado por tablones de madera de un banco para sentar a sus entrevistados, todo a medio camino hacia el diván de Freud y lo sube a un furgón a modo itinerante. «Trátase dunha bancada parladoiro, Nidia con Mos», explica su partido. Lo que llaman grada en gallego, es un rústico banco de los que pueden encontrarse en cualquier parte, customizado ad hoc con un ribeteado floral que enmarca el eslógan Nidia con Mos. Se trata de una acción de cara a las elecciones municipales de mayo en la que Arévalo será candidata por los populares a la alcaldía.

«Un espazo especialmente deseñado para escoitar e falar cos veciños das diferentes parroquias do municipio e que contará cunha axenda propia nesta campaña ás municipais», explican para la presentación. Rotulada con la palabra Falamos?, a modo de programa de Elena Francis pero en riguroso directo, la temida pregunta que, a nivel pareja, suele ser la antesala de una ruptura, en este caso pretende abrir lazos a la comunicación.

El banco comenzó su recorrido en el entorno del Paseo do Louro, en el Parque da Pesqueira. «Durante perto de dúas horas, Nidia Arévalo departiu coa xente que estaba na zona, nais e pais que estaban cos fillos no parque infantil, xóvenes que aproveitaron o bo tempo para saír a facer deporte pola zona e persoas maiores. O obxectivo desta bancada parladoiro é precisamente o de escoitar e compartir cos veciños as súas necesidades e visión de Mos», ilustran desde la agrupación. La bancada recorrerá espacios diferentes parroquiales o bien se situará en lugares concretos para hablar con colectivos del municipio, «segundo a ocasión o requira».

«Hai catro anos escoitei o que tiñan que dicir os veciños para facer un programa e un proxecto coherente para Mos. Neste momento, como non podería ser doutro xeito, o farei de novo, é moi importante estar en contacto permanente coa xente que quere Mos tanto coma nós», defiende Nidia Arévalo.