GañaMos exige al gobierno de Mos que paralice la modificación del PXOM para la ciudad deportiva

La Voz

MOS

M.MORALEJO

03 sep 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

La Festa do Monte de Tameiga se cargó ayer de tintes políticos. GañaMos y En Marea acudieron para hacer visible su apoyo a los comuneros y a las comunidades de aguas que han mostrado su rechazo a los planes de la ciudad deportiva del Celta.

Desde GañaMos reclamaron al grupo de gobierno que lidera Nidia Arévalo que paralicen el expediente de modificación del Plan Xeral. «Se a señora Arévalo e compañía din de verdade que non van a facer unha expropiación forzosa, entón que paralicen xa o procedemento para recalificar os terreos. Se non paraliza e retira a modificación puntual do PXOM, queda claro que nos minte e que o seu propósito é expropiar á forza o monte», reza el comunicado remitido por el grupo de la oposición.

GañaMos también aseguró la contratación por parte del Concello de un prestigioso abogado que estaría trabajando en el tema. «Arévalo e compañía non só seguen adiante coa modificación puntual do PXOM para dar encaixe ao proxecto do macrocentro comercial, senón que ademais contrataron a un custoso e afamado avogado de Madrid para que xustifique legalmente a expropiación forzosa. Un avogado que vén no coche do Celta pero que pagamos as veciñas e veciños de Mos», denuncia el grupo político.

En el último pleno Arévalo había asegurado que el Concello no expropiaría los terrenos de Tameiga, en los que el Celta proyecta el centro comercial.