Mondariz cortará algunos de sus tilos tras un informe que advierte de podredumbre

Monica Torres
M.Torres MONDARIZ

MONDARIZ-BALNEARIO

Juan Pablo Moreiras

El Concello pretende adelantarse para evitar tragedias como la de Mondariz-Balneario

03 nov 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

Mondariz estudia medidas urgentes para sanear todos los árboles de la Praza Maior. «Non podemos esperar a que caian ramas ou pés para actuar cando xa temos informes técnicos que recomendan substituír ou mesmo retirar algunhas árbores porque a podremia interna está demasiado avanzada», indica el alcalde, Xosé Emilio Barros.

El informe realizado por la Estación Fitopatolóxica do Areeiro el año pasado, a petición del alcalde, corroboró el diagnóstico previo de un estudio emitido en el 2015, en el que se advertía de «unha perigosa tendencia á podremia nos pés das árbores, derivadas das podas feitas durante anos para darlles unha estrutura artificial de candelabro».

El informe técnico de los 35 tilos de la plaza recomienda sustituir y eliminar cuatro pies, mantener la vigilancia sobre otros 25, por diferentes niveles de riesgo e ir sustituyendo los más desequilibrados. El documento aconseja además sanear los que presentan ramas más secas o defectos estructurales y separar el empedrado.

«Malia que este Concello realiza un seguimiento periódico das árbores, a recente caída dunha en Mondariz-Balneario, que deixou unha persoa morta e varias feridas, alertou da necesidade de tomar medidas para evitar catástrofes», dice.