Xoán Carlos Gil muestra el mundo laboral femenino

AGENDA | Tempo de muller está en el IES As Barxas de Moaña hasta final de mes


Hasta el 31 de mayo • De 9.00 a 14.00 horas • Moaña El IES As Barxas de Moaña acoge la exposición fotográfica Tempo de muller, de Xoán Carlos Gil, fotoperiodista de La Voz de Galicia.

El origen de esta serie fotográfica se sitúa hace un año, cuando la Agrupación Cultural Nós preguntó a Xoán Carlos Gil si tenía fotografías de mujeres del pueblo trabajando. «Empecei a pensar en facer unha panorámica das mulleres traballadoras de Moaña, abarcando un abano o máis amplo posible. Eu quería, sobre todo, mostrar un contraste entre os traballos tradicionais que seguen a facer moitas mulleres e tamén a súa incorporación a outros que non eran ata o de agora estaban máis vencellados aos homes, como as mulleres que van ao marisqueo a flote. Quería contar que as mulleres están agora máis presentes en outros ámbitos laborais», explica el autor.

El resultado final son 36 retratos, pero pudieron ser muchos más.

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Vigo

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Xoán Carlos Gil muestra el mundo laboral femenino