El gobierno de Moaña acusa a Portos de paralizar la finalización del Paseo de Domaio por partidismos

La regidora exige al presidente que firme cuanto antes el convenio para acabar las obras


moaña / la voz

La alcaldesa de Moaña, Leticia Santos, denunció ayer a través de un vídeo del BNG, «o uso partidista que o PP fai de Portos de Galicia». La regidora «esixe» al presidente de este ente, Jose Juan Durán, que «asine canto antes o convenio para a finalización do paseo de Domaio, xa que esta obra tiña que estar feita polo ser departamento pero tivo que ser o Concello quen redactara o proxecto e a Deuptación financiara as obras con cargo ó Plan Concello.

Leticia Santos recuerda que esta actuación urbanística fue la que priorizó la asociación Monte Facho de Domaio en el consejo vecinal del 2017. «Despois de dous anos de espera e á vista de que Portos non recibiu sequera nin ós veciños nin ó Concello, decidimos priorizala nós nos orzamentos», afirma la alcaldesa. El Concello asumió la redacción del proyecto, lo presentaron ante Portos y consiguieron 100.000 euros para poder ejecutarlo mediante el Plan Concellos de la Diputación. Según la alcaldesa Portos les envió en octubre la propuesta de convenio y el Concello se lo devolvió tras ser aprobado y firmado. «Pero o que recibimos sorprendentemente é unha notificación de que o seu presidente non vai asinar o convenio aludindo a razóns que non se xustifican nin administrativa nin xurídicamente», manifiesta la regidora de Moaña. La alcaldesa exige a Portos de Galicia, dependiente de la Consellería de Medio Ambiente, que asuma el convenio cuanto antes para poder ejecutar esta obra.

Portos de Galicia, por su parte, aseguró ayer a La Voz que «se está tramitando el convenio y se acaba de pedir al Concello de Moaña que envíe la documentación que le falta».

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Vigo

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

El gobierno de Moaña acusa a Portos de paralizar la finalización del Paseo de Domaio por partidismos