Sacan a la luz en Gondomar 38 petroglifos de hace 4.000 años

Se trata de un insólito hallazgo realizado por los comuneros de Couso y el Instituto de Estudos Miñoranos

;
Nueva zona de petroglifos descubierta en los montes de Couso, Gondomar Nueva zona de petroglifos descubierta en los montes de Couso, Gondomar

Gondomar

El Instituto de Estudos Miñoraños y la Comunidad de Montes de Couso han sacado a la luz un inédito conjunto de petroglifos localizados en 24 áreas distintas del lugar conocido como Chan da Porreira. «Todos eles están pendentes de estudos máis pornerizados, pero podemos concretar que se trata de diversas expresións de arte figurada que pertencen a diversas épocas. Existen moitas posibilidades de que se descubran novos xacementos arqueolóxicos, o que está a obrigar a ser moi cautelosos nas cortas de madeira que se están a a realizar na zona», ha confirmado el presidente de la comunidad de montes, Xosé Antón Araúxo Rodríguez.

La cronología aún está pendiente de confirmar con exactitud aunque ya se puede avanzar una franja aproximada. «Segundo as primeiras estimacións os máis antigos pertencerían a época de cambio do Calcolitico ao Bronce. Estaríamos a falar de nada menos que 4.000 anos de antigüidade. Entre as figuras representadas atopáse un bó número de équidos, concretamente 17, aínda que tamén se teñen detectado coviñas, reticulados, zoomorfos ou figuras circulares», indica Araúxo.

Pendientes de los resultados que aporten su estudio, el representante vecinal destaca de antemano la importancia de aunar esfuerzos de cara a la preservación del patrimonio natural y cultural. «Unha vez máis a colaboración, a suma de esforzos entre os tecidos asociativos de Gondomar da frutos de grande transcendencia. Gondomar é hoxe un privilexiado museo aberto para poder ver, disfrutar e recorrer obras ancentrais únicas». 

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Vigo

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
8 votos
Comentarios

Sacan a la luz en Gondomar 38 petroglifos de hace 4.000 años