Cangas cierra tres playas ante la concentración de vecinos y turistas en sus alrededores

R. Doniz CANGAS / LA VOZ

CANGAS

Serafín Valladares

«Non se pode ir, tenme igual que sexan de Cangas ou Vigo», concluye el alcalde, que advierte: «Por agora non multamos»

18 may 2020 . Actualizado a las 10:51 h.

La subida del mercurio es motivo de preocupación en Cangas por primera vez en mucho tiempo. Y parece que seguirá así mientras dure la desescalada del estado de alarma. Este fin de semana se vivieron las primeras secuelas. El sábado se solicitó a las personas que ocupaban algunos arenales que los abandonaran. Dicho y hecho, todo transcurrió con relativa normalidad. Ayer, de forma preventiva, ya se tomaron medidas. Sobre todo en los arenales de Menduíña, Pinténs y Nerga, con señales verticales de tráfico que, directamente, cortaban el acceso rodado a estos arenales. A mayores, ya sobre la arena, se reforzó la señalización.

«Notamos que dende primeira hora se xuntaba demasiada xente nos aparcadoiros, nas zonas verdes anexas para facer deporte. Entón decidimos pechalas e aínda así houbo algún que fixo o que lle deu a gana e tivemos que apercibilo. É certo que aínda non empezamos a multar, pero como isto empece a torcerse, farémolo si ou si mentres dure a desescalada e tanto coa xente de Cangas como de Vigo sen distinción», explica el alcalde, Xosé Manuel Pazos antes de relatar de qué manera afrontan la temporada alta en estado de alarma. En lo referido a los agentes auxiliares que reforzarán la Policía Local, asegura: «Acaban de entrar 14 novos funcionarios, pero é certo que os que estaban na academia tiveron que suspendela formación, pero é cuestión de tempo que regresen e rematen». A mayores, añade el alcalde, serán cuatro auxiliares.

La previsión, en lo referido a socorristas, es llegar a 16, «e iso que xa tivemos vintetantos, pero cremos que chegan para as 32 praias que temos».