Cangas no cederá terrenos al Sergas sin saber las especialidades del nuevo centro

La Voz CANGAS / LA VOZ

CANGAS

XOAN CARLOS GIL

El alcalde reclama una reunión con el conselleiro de Sanidade «que pedimos doce veces»

16 nov 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

«A Consellería de Sanidade discrimina a Cangas e a Lalín porque non son da súa cor política». Los alcaldes de Cangas y Lalín, Xosé Manuel Pazos (ACE) y Rafael Cuiña (Compromiso por Galicia), respectivamente, han hecho un frente común contra el departamento que dirige Jesús Vázquez Almuíña, «porque temos o mesmo problema». Pazos dijo que Cangas «non vai ceder os terreos que esixe ata que se informe puntualmente de cales son as especialidades que vai haber no centro integral de saúde (CIS) que se proxecta».

El regidor recuerda que en O Hío permanece intacta la parcela que compraron en el 2011 por valor de 400.000 euros entonces para ceder al Sergas. Allí se proyectaba un centro de salud para Aldán e Hío, «pero nunca se fixo nada e non queremos que pase o mesmo».

Xosé Manuel Pazos asegura que han remitido al conselleiro doce cartas solicitando una entrevista desde que en el 2015 asumió Sanidade y que, hasta la fecha, han recibido la callada por respuesta. «Entregáronnos un estudio das necesidades da comarca pero negáronse a debatilo e a recibirnos e Lalín está na mesma situación ca nós», advierte el regidor. Consiera que Almuiña «ten que ser conselleiro de todos os galegos e non un axente político do PP». Critica especialmente el viaje del conselleiro «a un hotel de Cangas o outro día, a falar do proxecto nun acto electoral cando podía ter vido antes e reunirse coa corporación. Dixo que non houbo encontro porque eu estaba de baixa pero podía terse reunido cos demais concelleiros».

Madres afectadas por la falta de pediatra en Hío se reunieron ayer por otra parte con la diputada de En Marea, Eva Solla. Han comenzado una campaña de recogida de firmas porque intentar conseguir las 2.500 necesarias para avalar una proposición en el Parlamento.