Anxo Cabada lleva sus retratos literarios a Cangas

La exposición está en el auditorio municipal


El auditorio municipal de Cangas acoge la exposición O imaxinario do país. Letras de magnesio, del fotógrafo Anxo Cabada. Son cincuenta retratos de escritores y escritoras del país, como Chus Pato, Xina Vega, Agustín Fernández Paz o Francisco Castro. «Como traballei anteriormente tanto no mar como na terra, agora tocaba pechar o círculo de traballar con escritores para que as imaxes puideran provocar reflexións ou suxestións», explicaba a La Voz de Galicia el autor de los retratos.

«E iso é, unha reflexión sobre os rostros dos escritores, por iso lle chamei O imaxinario do país. Quería darlle máis visibilidades á xente que traballa na literatura. Por un lado, quería reivindicar a fotografía de nós e, por

outro lado, a esa xente que segue apostando polo idioma», añade.

Este proyecto y el catálogo correspondiente están apoyadas por la Diputación de Pontevedra a través de la programación Ano da lingua. Es una exposición que está recorriendo distintas poblaciones de la provincia.

Anxo Cabada emplea el blanco y negro en este proyecto «porque sempre foi un espazo onde me movín con máis facilidade; creo que transporte un pouco a outro mundo».

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Vigo

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Anxo Cabada lleva sus retratos literarios a Cangas