Galaxia nutre su colección sobre feminismo con trabajos de la Universidad de Vigo

La Voz VIGO

VIGO

duvi

Incorpora seis volúmenes con investigaciones académicas

08 feb 2023 . Actualizado a las 22:18 h.

Galaxia y la Universidad de Vigo anunciaron ayer la incorporación de seis nuevos títulos a la colección Feminismos de la editorial. Son estudios elaborados por estudiantes de la institución académica viguesa, que presentaron esas obras como trabajos de fin de grado o de máster. El primer libro que se incorpora a la colección se titula Son unha nena. Sufrirei discriminacións e violencia sexual?.

El director de Galaxia, Francisco Castro, aseguró que «non hai no estado español e non creo que en Europa unha editorial que publicase tantos ensaios de corte feminista en tan poucos anos». El escritor y editor dijo que «é importante que a sociedade saiba que o feminismo é unha urxencia».

La directora de la unidad de Igualdad de la UVigo, Águeda Gómez, explicó que esta acción con Galaxia permite «divulgar e transferir os coñecementos científicos feministas con perspectiva de xénero e que abordan o estudo das mulleres ao resto da sociedade a través dunha canle privilexiada», como es una editorial de referencia en Galicia.

Además, estos trabajos académicos, según la directora, son los primeros trabajos de «futuras intelectuais de referencia do sur de Galicia». Los estudios que se publican están coordinados por docentes e investigadoras ya consolidadas. En el caso del primer título, son María Lameiras y Yolanda Rodríguez.

Lamieiras participó en la presentación de ayer y recordó que la violencia machista se está incrementando entre la población adolescente y ese fenómeno «ten repercusión en toda a sociedade e non só nas mulleres». La investigadora reclamó responsabilidad de los medios de comunicación y denunció la «forte reacción por parte do patriarcado» ante el feminismo.

Otros títulos producidos en la Universidad que alimentarán esta colección son Contáronme un conto mal contado. Onde estaban as mulleres na historia?; As cores múltiples da vida. Diversidade sexual e identidades de xénero; Hackeamos ao patriarcado. Unha análise do machismo dixital; Rebeldes con causa. Voces feministas interpelando a creación cultural, y también Non nacimos para coidar. Como ser muller e vivir nunha sociedade patriarcal.