Carmela Silva critica que se usen las instituciones «para colocar aos amigos»

La Voz VIGO

VIGO

cedida

La presidenta provincial cree que Almuíña es candidato a alcalde de Baiona para dejar hueco a Marta Fernández-Tapias en la presidencia del Puerto

25 ene 2023 . Actualizado a las 16:48 h.

La presidenta de la Diputación de PontevedraCarmela Silva, ha visitado hoy Baiona y ha criticado el regreso de Jesús Vázquez Almuíña a la política local. La dirigente provincial socialista ha recordado que el actual presidente del Puerto de Vigo comentó en una entrevista que no quería volver a ser candidato en Baiona, pero que lo hizo porque se lo pidió el partido. «Pareceme unha falta de respecto total para os veciños de Baiona presentar a un candidato que non quere vir», afirma Silva. Considera que la candidatura del PP en Baiona es una imposición porque esperan un resultado electoral «terrible» en Vigo «e teñen que buscarlle un posto á candidata do PP, e é o porto de Vigo. O uso de institucións para colocar ós amiguis é terrible; quero denuncialo con toda claridades», afirmó Carmela Silva.

La presidenta provincial ha recordado que cuando Almuíña dimitió como alcalde dijo que daba por cerrada su etapa en Baiona. «¿A xente en Baiona vai votar a un señor que non quere ser alcalde?», cuestiona. Cree que Almuíña irá en la lista para el Senado. «Iso chámase uso fraudulento e vergoñento da política», dijo.

La dirigente socialista ha afirmado que el PP no tiene ninguna posibilidad de recuperar la Diputación de Pontevedra. Afirma que incluso algún dirigente popular de A Coruña ha dicho que «Pontevedra vai ser o cadaleito de Rueda». «Non o digo eu, senón as enquisas, o PP vai levar un varapau tremendo». «En O Salnés van a empeorar, en Deza-Tabeirós non lles vai a ir mellor e en Pontevedra, nós imos recuperar algunha alcaldía mais», augura Silva. 

Carmela Silva ofreció un desayuno informativo en Baiona donde defendió la labor de la Diputación en la comarca. «En sete anos e medio foi a maior transformación do Val Miñor con 370 obras y 552 contratos de persoal para garantizar servizos. Houbo unha inversión un 82% superior á etapa anterior a que gobernáramos nós», dijo.