La niña que quería ser «Ninja»

La Voz

VIGO

cedida

27 nov 2022 . Actualizado a las 05:10 h.

Hoy a las 18.00 horas • Auditorio Concello de Vigo (Praza do Rei s/n) • Entradas 5 euros • La programación municipal de Vigocultura para este año finaliza hoy con una obra infantil de Teatro Ghazafelhos, compañía nacida en la comarca de Ferrol en el año 2006 y creada por Montse Piñón y Pepablo Patinho. Se centran en el trabajo de títeres, animación y teatro actoral y están especializados en la realización de obras teatrales para público familiar.

 Hoy llegan al auditorio vigués con Ninja, una historia protagonizada por Amelia, «unha nena que vive no rural galego e á que lle encanta a cultura oriental. Soña con ser unha ninja e adestra todos os días para conseguilo», señalan desde la compañía.

«Grazas a esa condición descobre que no cole hai nenos e nenas que tamén queren pasar inadvertidos, pero non para ser Ninjas, senón, para que outros nenos e nenas non abusen deles. Coa axuda de Amelia e o señor Edelmiro, un velliño ao que Amelia acode a buscar consello, conseguirán que os nenos inadvertidos se fagan visíbeis e cambien as tornas na escola», explican sobre Ninja, que definen como una obra lúdica, pero también pedagógica, donde se trata el tema del acoso escolar. «A través dunha historia divertida e chea de frases filosóficas sobre a tolerancia, o respecto, a diversidades, amosa o máis importante para resolver un problema: visualízalo», afirman. La autoría y dirección corresponde a Pepablo Patinho, que también está sobre el escenario junto a Montse Piñón y Jorge Casas. La duración de la obra es de 50 minutos y se recomienda para mayores de 5 años.