Alberto Meira es la alternativa

x. r. c. VIGO

VIGO

CAPOTILLO

Automovilismo El piloto de Vincios fue segundo en Pontevedra y con el Skoda Fabia R5 dio un paso al frente con la aspiración de ganar el gallego de asfalto

30 jun 2022 . Actualizado a las 05:00 h.

Alberto Meira se ha convertido en alternativa a Víctor Senra en el Campeonato Galego de ralis de asfalto. Lo demostró en el Rali de Pontevedra, liderando la prueba y luchando con el piloto coruñés pese a que el Fabia R5 de su rival y amigo está más evolucionado que el que pilota el de Vincios, que quiere luchar por el título de campeón gallego aun sabiendo de la dificultad que entraña el reto.

En Pontevedra, sacó a pasear su potencial hasta que una piedra se cruzó en su camino. «Quedei contento a medias. A verdade é que estamos correndo a un ritmo moi alto tanto Víctor coma nós e parece que o único que comete erros son eu. Andabamos a uns 1,4 segundos e o final dun tramo tocamos unha pedra que estaba tapada coa lama, torcemos unha llanta e desconcentreime, na seguinte curva freei tarde, botámonos un pouco fóra e perdín 15 segundos, que ao ritmo que se está correndo, son imposibles de recuperar», comenta. De hecho, los dos principales actores del campeonato están bajando los tiempos de otros años en el mismos tramos.

El percance no tapa ni la actuación ni el papel de Meira en la edición 2022 del gallego de ralis de asfalto. «Agora, con este coche, aínda que non sexa tan evolucionado coma o del, xa lle botamos carreiras e se non meto a pata en ningún lado, estamos pelexando polos ralis». Eso sí, la diferencia de evolución del Fabia R5 y la conducción del coruñés, le obligan a ir al «límite».

«Senra ten un nivel de pilotaxe moi bo, pero esta tempada, salvo na Coruña, onde lle descolguei en Coirós, porque quedamos empanzados, pero aínda así en varios tramos andamos cerca deles. Sabiamos que este ano podíamos estar máis preto e loitar polos ralis», precisa Alberto.

Pese a la dificultad, el piloto gondomareño no renuncia a luchar por el campeonato gallego, un cetro que conquistó en dos ocasiones (años 2010 y 2016). «Víctor parece que ten unha flor. Golpea na mesma pedra ca nós e non pincha, estalle saíndo todo ben, pero é un pilotazo e un gran coche, pero queremos loitar».

Con respecto al coche, Meira está contento con el Skoda Fabia R5. «É mellor que o Citroën, é máis completo en xeral en todo e estamos moi contentos, aínda que non é o EVO como o do meu rival, pero é moi parecido», dice.

La próxima cita para Alberto Meira será el Rali Sur do Condado los días 9 y 10 de julio. «É un rali que nos gusta bastante e imos ver se somos capaces de superar a Víctor Senra. Imos intentalo», comenta el piloto, que no considera un factor a favor que el rali sea cerca de casa, ya que el actual líder lo conoce igual y va a entrenar lo mismo. «A xente dicía que agora imos para os ralis de cerca, pero Víctor xa estará pasando tramos aquí o mércores. Fartámonos a adestrar uns e outros», comenta el piloto de Vincios mientras destaca la fuerte amistad que le une a su más directo rival de este curso.