El Cunqueiro rinde homenaje a la donación de órganos con la exposición «Salvavidas»

La Voz VIGO

VIGO

XOAN CARLOS GIL

El conselleiro de Sanidade resalta que cada vez que hay un trasplante se movilizan más de 80 profesionales

21 jun 2022 . Actualizado a las 18:54 h.

«Cada vez que se produce unha doazón de órganos, ponse en marcha un dispositivo organizativo no que participan entre 80 e 100 profesionais de distintos colectivos», señaló el conselleiro de Sanidade, Julio García Comesaña, durante la inauguración en el Hospital Álvaro Cunqueiro de la exposición Salvavidas: Traballo sobre a Doazón e o Transplante de Órganos. Esta muestra está realizada con esculturas, hechas en escayola por los alumnos del IES Ribeira do Louro. Representan manos que ofrecen la donación de órganos y tejidos. 

«Estas mans representan o traballo que se fai en Galicia dende hai mais de catro décadas. Dende entón podemos falar de máis de 3.100 doantes que posibilitaron superar os 9.000 transplantes de órganos», afirmó el conselleiro vigués. Más allá de las cifras, el conselleiro dijo que «hai que fixar os ollos na fortaleza dos valores de solidariedade, empatía e altruísmo da nosa sociedade».

Según el responsable del Sergas, la exposición representa la labor de coordinadores de trasplantes, profesionales sanitarios, de transporte, jueces, forenses y de toda la gente que participa en este proceso, «que realiza un labor inestimable, aínda que a figura do doante é a verdadeira chave do mesmo, xa que, grazas á súa solidariedade, podemos dar resposta aos pacientes que agardan por un órgano para poder mellorar a súa calidade de vida».

García Comesaña felicitó al profesorado y alumnado del Instituto IES Ribeira do Louro de O Porriño por esta iniciativa artística, felicitación que también trasladó a la Consellería de Educación y a la coordinación autonómica de trasplantes de Galicia.

En el acto estuvieron presentes la delegada territorial de la Xunta, Marta Fernández-Tapias; la directora general de Innovación e Ordenación Educativa, Judith Fernández Novoa; el alcalde de O Porriño, Manuel Alejandro Lorenzo Alonso; y el gerente del área sanitaria de Vigo, Javier Puente Prieto.

La exposición está situada junto a la cafetería de consultas externas.