El alcalde baionés pide que la AG-57 sea gratis para recuperar la economía local

La Voz VIGO / LA VOZ

VIGO

GUSTAVO RIVAS

Carlos Gómez alega que la medida serviría para dinamizar el turismo de proximidad

17 may 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

El alcalde de Baiona y presidente de la Mancomunidad de Municipios de O Val Miñor, Carlos Gómez, exigió ayer a la Xunta la gratuidad de la autopista AG-57. Opina que sería una media que serviría como elemento dinamizador del turismo de proximidad, del que depende en gran medida la recuperación económica del concello en el plazo más inmediato.

«É preciso que as persoas poidan desprazarse con liberdade, algo que en este momento impide unha peaxe elevada da AG57», afirma el alcalde socialista de Baiona. La gratuidad contribuiría además a evitar, en gran medida, las largas retenciones en las vías tradicionales. Al mismo tiempo, critica que Feijoo «estivo escondido durante todo este tempo, delegando nos concellos competencias que son propias da Xunta de Galicia».

Competencias

Por este motivo, considera que «non estaría de máis que amosara certa gratitude e correspondera a ese sacrificio botando unha man nun asunto que entra, de cheo, nas súas competencias».

La gratuidad del peaje de la autopista de O Val Miñor sería una forma en la que la Xunta de Galicia «podería colaborar cos concellos do Val Miñor e amosar que «de verdade e con feitos lle interesa e preocupa a recuperación económica dos concellos e o benestar dos seus veciños», declaró.