El Coruxo pide que se acabe la competición y tiene prevista la vuelta al trabajo

la voz VIGO

VIGO

M.MORALEJO

Los verdes esperan ejercitarse en O Vao en el mes de mayo

22 abr 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

El Coruxo, que no ha firmado ningún documento apoyando la idea de la Segunda B-Pro, pide que se termine la competición de Segunda B y tiene previsto volver al trabajo a partir del 4 de mayo en O Vao siempre que el gobierno y las autoridades sanitarias lo permitan.

«Cada club está buscando os seus propios intereses e quen ten que tomar unha decisión que teña as máximas garantías xurídicas é a federación», comenta Gustavo Falqué, ante de dar la versión del Coruxo: «Nós quixéramos que se reanudara, que se buscaran formas para poder rematar a competición. Se por nós fora volcaríamos aí todos os esforzos. Sería o máis xusto para todos».

Los verdes ya tiene preparado el regreso en mayo y con O Vao preparado para albergar los entrenamientos: «A previsión, pendentes do goberno, é volver escalonadamente se os xogadores xa poden adestran en instalacións deportivas aínda que sexa a horas diferentes, logo xa na segunda contacto de grupo e na terceira todos adestrando. Sería un paso adiante». Aun en el caso de no volver a jugar, quieren entrenar porque «os xogadores teñen contrato e empezarán a adestrar porque tampouco e bo para o seu futuro non estar tanto tempo parados».