En Segunda B no hay protocolo, pero el Coruxo tiene todo preparado para volver cuando sea posible

Falqué da por hecho que se acabará la liga y admite que aplicarán un ERTE


vigo

El Coruxo desconoce, como todos los clubes, cuándo podrán volver a entrenar, pero ya tiene todo preparado para cuando llegue el momento siendo consciente de que la liga, también en Segunda B, se va a terminar con independencia de las fechas.

Gustavo Falqué, el presidente del club, indicó que «nós temos unhas previsións feitas e preparadas para cando se poida empezar, pero tampouco sabemos cómo se vai poder empezar. Nós o que viñamos facendo todo este tempo foi desinfectar perfectamente todas as instalacións e ter preparado o material, a nivel de equipaxes e todo para que cada xogador teña a súa roupa independente de todos os demais, para cando se poida iniciar».

A diferencia del fútbol profesional, en Segunda B no hay por el momento borrador de protocolo, aunque el de la LFP no parece demasiado aplicable en muchos casos. «Creo que algúns non saben moi ben como son os sistemas de adestramentos e os campos, porque un campo de fútbol ten 7.000 metros cadrados como para que cada xogador necesite 3.500 metros. Pero todo son suposicións e nós fixemos o que nos compete: ter as instalacións desinfectadas, preparadas e tamén falamos con algúns empregados para ver como vai a ser o tratamento cando todo volva».

Camino del ERTE

Aunque todavía no ha sido puesto en marcha, todo apunta a que el Coruxo hará como la mayoría de los equipos de Segunda B y tendrá que recurrir a un ERTE. «Está solicitado e cando o despachen seguiremos adiante con el porque non sabemos a onde nos vai levar isto e polo menos para curarse en saúde», precisa el presidente, que también aclara que «se a competición rematase o 30 de xuño non necesitabamos pedir nada, seguiamos así porque o presuposto estaría cuberto, pero agora mesmo o que se pensa é que se van utilizar xullo e agosto para rematar a competición e ante iso si que nos temos que curar en saúde».

Porque Falqué tiene claro que la liga se va a finalizar y prevé que el próximo curso comience tras el verano.

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Vigo

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

En Segunda B no hay protocolo, pero el Coruxo tiene todo preparado para volver cuando sea posible