El Marco experimenta con la espera

AGENDA | El proyecto Espazo en espera reúne hoy a Silvia Penas, Xavier Bértolo y Diego Buceta


El Marco afronta hoy la segunda jornada del proyecto Espazo en espera, que coincide con un anómalo período sin exposiciones, exceptuando la proyección del documental Rescatada. 60 anos agardando a memoria filmada.

Silvia Penas, Xavier Bértolo y Diego Buceta son los protagonistas de lo que han titulado Epoché do futuro. Explican que partiendo de las funciones que albergó la arquitectura de este edificio (juzgado, cárcel y museo), «como lugar con todo o seu peso histórico, local, identitario, cultural e simbólico fronte aos non-lugares posmodernos, Epoché do futuro pretende crear un novo lugar que non espera, senón que é a propia espera, a experimentación da espera».

Añaden que formulan diversas formas de espera en esas utilidades «levadas a unha experiencia poética e perceptiva, que permita atravesalas, antes que interpretalas». De ahí el término epoché (suspender el juicio), «usado no sentido fenomenolóxico de Husserl: a proposta é a acción artística como vivencia, recollendo a idea de existir no espazo». Así que tratarán de «suspender» la realidad para analizarla desde un punto de vista que no juzga, «que está libre dos modos cotiáns de decodificación, onde interveñen os sentidos e as emocións a través da percepción (sonora, visual, etc.), onde a imaxe poética da espera se proxecta inevitablemente cara ao futuro, e crea resonancias para re-orixinar o lugar e transformalo».

«Nunha sociedade que parece vivir nun presente eterno e nun espazo fragmentado, imaxinamos un espazo continuo de experiencias e un tempo delimitado inscrito no devir: recollemos o pasado e o rastro do día anterior para o que se tecerá despois no futuro», explican los artistas participantes en la intervención de esta tarde.

Comenzará a las seis de la tarde y se desarrollará hasta las nueve de la noche. El acceso a este programa, que se extenderá hasta el domingo, es gratuito.

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Vigo

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

El Marco experimenta con la espera