Una asociacion de Coia denuncia retrasos en el Risga y colas en los servicios sociales del Concello

La Voz VIGO/LA VOZ.

VIGO

26 ago 2010 . Actualizado a las 02:00 h.

La Oficina de Dereitos Sociais de Coia denunció ayer «a escandalosa acumulación de retrasos nos servizos sociais do Concello, malia terse ampliada a súa plantilla, o que provoca que unha cita poida chegar a demorarse ata tres semanas». Según esta asociación, ello implica problemas para los demandantes de ayudas para dependientes o de la renta de inserción social (risga) y largos retrasos.

De otra parte, esta misma organización denuncia que por parte de la Xunta se están agotando los fondos para la risga y para las ayudas sociales «segundo as propias traballadoras de Benestar Social da Xunta». «Isto poñe en perigo o día a día de moitas familias, malia que de momento non supuxeron a interrupción das mesmas, pero sí se fixeron máis duros os requisitos de acceso», explica.

Para intentar modificar esta situación esta asociación ha iniciado con el Grupo de Axitación Social un campaña para conseguir una mejor atención a los desfavorecidos y que Vigo cuente por fin con el albergue para indigentes.