La Federación de Peñas denuncia la actuación de La Liga ante el caso Fuenlabrada

Nuria Guillermo / A. C.

TORRE DE MARATHÓN

César Quia

En un comunicado emitido este miércoles, declaran que «a evidente neglixencia non pode quedar impune»

22 jul 2020 . Actualizado a las 11:47 h.

La Federación de Peñas del Deportivo ha emitido este miércoles un comunicado en el que denuncia y rechaza las actuaciones de La Liga, la Federación Española de Fútbol y el Consejo Superior de Deportes por el caso Fuenlabrada. 

«Ante a gravidade dos acontecementos ocorridos dende onte que afectan e perxudican gravemente ao RC Deportivo da Coruña, esta Federación pon en funcionamento, dende que é coñecedora da suspensión do partido contra o equipo do Fuenlabrada, toda a maquinaria que ten á súa disposición para denunciar e rexeitar as actuacións e decisións da Liga de Fútbol Profesional, Federación Española de Fútbol e Consello Superior de Deportes», reza el comunicado. 

La Federación de Peñas denuncia el incumplimiento por parte de estas entidades de la norma que obliga a disputar las dos últimas jornadas con horario unificado para todos aquellos encuentros que puedan condicionar la clasificación final de la temporada. Además de esto, también añaden la gravedad de permitir que el Fuenlabrada viajase a la ciudad herculina después de que varios integrantes del equipo diesen positivo en los test de covid-19.

«A evidente neglixencia non pode quedar impune. É por iso que solicitamos e esiximos dos organismos competentes a repetición da Xornada 42 da Segunda División en termos de igualdade para todos os participantes», continúa el comunicado, alegando que los rivales directos del Dépor, el Lugo y el Albacete, «xogaron sen máis presión que a que lle proporcionaba o seu partido, sen influír para nada o partido de Riazor suspendido e as posibles variacións que provocaría un marcador favorable do equipo herculino no xogo dos seus rivais pola salvación». 

En caso de que La Liga mantenga la decisión ya anunciada por su presidente, Javier Tebas, de no autorizar la repetición de la jornada, la Federación de Peñas reclama una Liga de 24 equipos para la próxima temporada, explicando que el Deportivo quiere «gañar a permanencia no campo, onde se logran e perden partidos, méritos, triunfos e títulos».

«Informar a todo o deportivismo que ninguén poderá calar o noso berro, de rabia, de inxustiza, de corazón. Pedimos a todas as institucións unión nunha soa dirección para acadar o noso propósito e a todos os afeccionados que nos unamos no que somos, un equipo con forza e determinación. Loitaremos sempre polo RC Deportivo», concluye el comunicado.