Fernando Vázquez llega al Deportivo pensando que la permanencia «é posible»

«Chegou a miña oportunidade e espero non decepcionar a ninguén», dice el nuevo técnico del equipo coruñés


Fernando Vázquez ya es el nuevo entrenador del Deportivo de La Coruña. Tras la dimisión de Domingos Paciência, el club coruñés se ha puesto a trabajar en la búsqueda de un sustituto, y han elegido a Fernando Vázquez como encargado de dirigir al equipo lo que resta de temporada, con posibilidad de ampliar contrato si se consigue la permanencia del Dépor al final de Liga.

«Síntome incluso un pouco emocionado. Sei que chego nun momento complicado, veño para axudar ao Deportivo a sair desta situación. Non é imposible aínda que pareza complicado. Nada é imposible. Hai que gañar 8 partidos, pero penso que é posible. Vou poñer todo o que hai que poñer da miña parte, necesitarei non só a miña forza e enerxía, senón que apelo a todo o deportivismo», dijo en su primera comparecencia como entrenador del Deportivo. «Chegou a miña oportunidade e espero non decepcionar a ninguén», añadió, después de posar con la camiseta blanquiazul del Dépor, su nombre y el número 1.

«Na miña experiencia profesional só collín un clube a metade de temporada, o Mallorca. Nada comparable con esta situación. Teño a sensación que sempre se me deu ben o feito de facer rexurdir un equipo, penso que vou ser capaz de facer que o Deportivo se transforme en algo mellor», dijo Fernando Vázquez. «A victoria non é fácil, pero ser invulnerable case sempre depende de ti. Quero un Deportivo que sexa difícil de vencer e iso depende de nós, dos xogadores, e traballarei nese sentido», insistió Vázquez sobre lo que pretende de su Dépor. «Facer un equipo rocoso non significa que sexa un equipo pesado, pode ser dinámico pero que sexa difícil de golear. Temos 48 goles en contra e iso é inasumible. Quero un equipo difícil de batir pero pode ser estando arriba colocado e ofensivo. Non pretendo poñer o autobús en Riazor. Quero un equipo alegre e duro, moi competitivo», continuó.

Fernando Vázquez y la psicología del equipo

Sobre el momento de baja moral que ha reconocido la plantilla del Deportivo, Fernando Vázquez no se muestra excesivamente preocupado. «Os resultados marcan moito. É difícil saber por que os xogadores non teñen confianza: perder partidos, estado de forma,... O traballo ben feito é cando o adestrador consigue poñer un equipo en estado de forma ideal para competir. Se a falta de confianza da plantilla do Deporitvo é só psicolóxica, non parece o máis complicado» de solucionar, dijo el nuevo técnico del Deportivo.

Fernando Vázquez lleva seis años sin entrenar, y espera que en este tiempo haya aprendido: «Seguramente serei distinto. Pasei dous anos sen querer adestrar e logo non atopei nada que me interesase. Veño aquí invertindo en min mesmo. Estudiei, vin fútbol, espero que sexa un adestrador diferente a cando deixei o Celta». El técnico gallego no tiene una idea preconcebida sobre cómo quiere que juegue su Deportivo, sobre todo teniendo a la vuelta de la esquina el partido contra el Sevilla el viernes: «A inercia dun equipo é cuestión de tempo, un traballo moi sostido no tempo. Diagnosticar o nivel de forma dos xogadores é difícil. O que intentarei é darlles toda a miña experiencia e capacidade organizativa para que en Sevilla sexa algo parecido o que a min me gusta. Quérome aproveitar do traballo dos meus predecesores, falarei cos xogadores para vez por donde podemos tirar. Non teño ideas sobre os xogadores, xogarei en función do que vexa na plantilla».

Fernando Vázquez pide fe al deportivismo

El entrenador del Deportivo quiso lanzar un mensaje de optimismo a la afición. «Eu veño aquí para traballar para que o Deportivo siga en Primerira. Faltan moitos partidos, diríalle á xente que non se den por entregados, non recordo un equipo descendido en febreiro. Confío nos xogadores e quero que o estadio confíe no equipo, porque iso se transmite. Que sigan detrás ata o último momento. Entregarnos en febreiro paréceme un luxo e ao mello un día dicios 'que tontos fomos'», dijo Vázquez. El ex del Celta y del Compostela no quiere fijarse un listón para la permanencia: «Non me vou a plantexar unha cifra de puntos. Da a sensación de que non van ser os 42 doutras veces. Temos un partido en Sevilla, pois vamos a ganar en Sevilla. Cada partido é unha final.Temos que conseguir unha victoria pronto».

Mirará a la cantera del Deportivo

Fernando Vázquez concluyó refiriéndose a la cantera del Dépor, un tema sensible en el entorno del club coruñés. «Vou mirar seguro a canteira do Dépor, cando poida irei ver xogar ao Fabril, aos xuvenís... Chamarei a algúns para adestrar, observareinos y dareilles a alternativa en partidos que poidan servir para que crezan», dijo el entrenador, antes de reconocer que el momento del equipo no es el mejor para dar minutos a los canteranos.

«El mejor timón en la tormenta»

Por su parte, Lendoiro aseguró que el Deportivo «llevaba tiempo detrás de Fernando Vázquez», y finalmente «ha llegado el momento, aunque sea uno complicado». «Me consta que Fernando vive de forma muy especial nuestros avatares, tiene un magnífico historial dentro del fútbol español y viene con moral de hierro y eso era muy necesario en estos momentos. Tenemos un gran patrón para sortear esta tormenta y la tripulación es mucho mejor de lo que dice la clasificación. Los de Costa da Morte estamos acostumbrados al temporal», dijo el presidente del Deportivo en la presentación de Fernando Vázquez.

El técnico de Castrofeito ha sido presentado como nuevo técnico blanquiazul a las 19.40, diez minutos de retraso con respecto a la hora prevista. Ya se pudo ver a Fernando Vázquez entrar en el Playa Club a primera hora de la tarde, de donde minutos antes salía Domingos Paciência acompañado por el responsable de prensa del club. Vázquez se convierte así en el tercer entrenador del Deportivo en lo que va de temporada, tras José Luis Oltra y Domingos Paciencia. El técnico gallego debutará en partido oficial este próximo viernes frente al Sevilla en el Sánchez Pizjúan. Confirmó a Manolo Pombo como preparador físico de su confianza.

Entre los logros del nuevo técnico blanquiazul destacan el ascenso con el Celta en la temporada 2004/05 y conseguir clasificarlo para la Copa de la UEFA en la siguiente temporada. Vázquez, de 59 años, entrenó entre otros equipos al Compostela (con quien fue subcampeón de iniverno en el 95), Rayo Vallecano, Mallorca, Betis y Valladolid. Fernando Vázquez no entrena desde el año 2007, cuando dirigió al Celta.

La llegada del entrenador gallego al Deportivo se ha convertido en trending topic en Twitter, con aficionados tanto de Deportivo como de Celta valorando el fichaje por el club coruñés.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
82 votos

Fernando Vázquez llega al Deportivo pensando que la permanencia «é posible»