Solicita a las autoridades que una vez tramitado el expediente se imponga una «contundente sanción ao operador de cable»
28 dic 2016 . Actualizado a las 05:00 h.La Unión de Consumidores y Usuarios de Galicia presentó ayer una denuncia contra R Cable ante el Instituto Galego de Consumo por la «masiva incidencia que deixou sen servizo de telefonía móbil a miles de galegos e galegas» en la víspera de Nochebuena.
En su denuncia, la Unión de Consumidores de Galicia recuerda que las telecomunicaciones están consideradas como «un servizo de interese xeral que ,malia prestarse en réxime de libre competencia, non están exentas do cumprimento duns requisitos de calidade». Este compromiso desaparece, recuerdan, cuando un servicio deja de prestarse durante un plazo cercano a las 24 horas «sen que teña concorrido ningunha circunstancia de forza maior».
Por este motivo, solicita a las autoridades de consumo que una vez tramitado el expediente se imponga una «contundente sanción ao operador de cable atendendo ás dimensións dos incumprimentos de servizo e a posición dominante de R Cable no sector da telefonía móbil en Galicia».
También lamenta la Unión de Consumidores que la compañía haya culpado a otro operador, Vodafone, por la caída de su servicio. Pide, por tanto, que se investiguen los hechos ante un posible caso de competencia desleal por parte de alguno de los dos operadores de telecomunicaciones. También señala que debe tenerse en cuenta «o dimensionamento das infraestruturas do antigo operador galego que non puido facer fronte a un hipotético aumento do tráfico e á deficiente ou inexistente infraestrutura replicable que permitira minimizar as consecuencias».