El BNG apela al Estado y a la Xunta por un patrón de Bueu «retido» en Yemen
PESCA Y MARISQUEO
Pablo Costas «está a vivir unha situación límite» tras once meses a bordo del Cobija, según la diputada Rosana Pérez
19 ago 2021 . Actualizado a las 05:00 h.Desde el 26 de septiembre del año pasado, el patrón de pesca Pablo Costas, natural de Bueu (Pontevedra), permanece «retido» en Yemen. Capitanea el pesquero Cobija, «inicialmente de bandeira boliviana e logo somalí», que fondeó en el puerto de Al Mukalla «coa correspondente autorización do Goberno iemení». Al patrón y los tripulantes del barco los acusó Australia de «pesca ilegal, foron xulgados e condenados a tres meses de arresto, que xa cumpriron».
Así explica Rosana Pérez, diputada autonómica y portavoz de Pesca del BNG en la Cámara gallega, la situación que viven Pablo Costas y los hombres que continúan a bordo del Cobija. Ahora, prosigue la parlamentaria en un comunicado, «o patrón galego está a vivir unha situación límite, co progresivo deterioro do buque e a súa aparataxe, falla de hixiene, atención médica, e mesmo alimentos e auga».
Rosana Pérez asegura que Pablo Costas ya ha solicitado al Gobierno español «a súa repatriación», pero el Ministerio de Asuntos Exteriores y la Dirección General de Españoles en el Exterior «limitáronse, ata o de agora, apenas a facer chamadas e a desembarazarse do caso». Según esa diputada, «por parte das autoridades galegas tampouco recibiu, de momento, ningunha solución». Apela a la Xunta urgiéndola a actuar «para a traer “san e salvo” ao patrón do Cobija».
A través del diputado en Cortes Néstor Rego, el BNG pregunta al Gobierno español qué ha hecho para liberar a Pablo Costas.