El conselleiro do Mar estuvo en Vilanova, primera parada de una furgoneta que llevará a siete ciudades gallegas los sabores del mar con etiqueta del Craega
14 sep 2024 . Actualizado a las 04:50 h.Fomentar el consumo de pescados y mariscos es uno de los objetivos que persigue, desde hace tiempo, la Consellería do Mar. Para ello se organizan todo tipo de eventos que tienen como objetivo divulgar «as propiedades e beneficios para a saúde que hai detrás do consumo do peixe, marisco e conservas». Pero si hay una manera de ganar adeptos para esos productos, es dándoselos a probar a la gente. Ayer, en Vilanova, el conselleiro Alfonso Villares arrancó una nueva campaña, esta vez en colaboración con el Consello Regulador da Agricultura Ecolóxica de Galicia (Craega). Se desarrolla bajo el lema «Ecolóxicos a mares» y pretende dar a conocer «os produtos ecolóxicos do mar galego e contribuír a consolidar a Galicia como referente internacional no sector acuícola».
Durante la puesta de largo de esta campaña, Villares puso de relieve «o importante papel da acuicultura na consecución da imprescindible soberanía alimentaria así como na conservación dos recursos mariños». En ese sentido, señaló que «o sector ecolóxico certificado de Galicia segue consolidando o seu crecemento alcanzando unha facturación de 113 millóns de euros e xa conta con presenza en 279 municipios galegos». En ese contexto, «a acuicultura ecolóxica representa máis do 17% da facturación coas conservas de peixe e a acuicultura e recolleita de algas como produtos estrela». Esa línea ascendente parece tener aún un largo recorrido por delante, ya que se basa en una demanda creciente que emana de «consumidores cada día máis sensibilizados a nivel ambiental e que procuran alternativas á produción industrial».
La furgoneta que moverá esta campaña por toda Galicia hará paradas en Vigo, A Coruña, Santiago de Compostela, Ferrol, Sanxenxo, Lugo y Ribadeo, en un recorrido que se concentrará en los próximos siete días.