Patrocinado por

Vilagarcía creará un mirador sobre los bancos marisqueros de Carril

La Voz VILAGARCÍA / LA VOZ

SOMOS MAR

MARTINA MISER

La obra supondrá invertir 48.000 euros que el Concello pretende financiar con una subvención que ya ha solicitado al Grupo de Acción Local do Sector Pesqueiro GALP da Ría de Arousa

12 mar 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

Presumir de sus paisajes y de sus sectores productivos. Ese es el doble objetivo que persigue el Concello de Vilagarcía con un nuevo proyecto: crear en Xiabre un mirador que permita «contemplar desde a distancia e en conxunto as zonas marisqueiras de Carril e Bamio, así como o inicio da ría coas explotacións bateeiras e o núcleos poboacionais de estrutura típica mariñeira, como é o de Carril». La obra supondrá invertir 48.000 euros que el Concello pretende financiar con una subvención que ya ha solicitado al Grupo de Acción Local do Sector Pesqueiro GALP da Ría de Arousa.

La iniciativa es idea de la concejalía de Turismo que dirige Álvaro Carou. El lugar elegido para convertirlo en mirador sería la cruz de Xiabre, «unha contorna que ofrece unhas espléndidas vistas cara toda a ría de Arousa e ao curso baixo do río Ulla». La propuesta, señalan desde Ravella, «é totalmente respectuosa coa contorna natural na que se emprazaría e non precisaría grandes intervencións, xa que consiste na montaxe dunha plataforma circular para permitir o goce dunha panorámica de 360 graos, que contaría cunha superficie de 72 metros cadrados». Además de la instalación de la plataforma, el proyecto incluirá «o acondicionamento do acceso dende o camiño ata o miradoiro». El balcón sobre la ría enlazaría con otros proyectos turísticos que están en marcha, como una ruta marisquera en Carril «da que sería o punto final, ofrecendo a visión panorámica da mesma». Además de ser un puntal del turismo marinero, el proyecto del Xiabre «tería encaixe tamén noutras modalidades de turismo, como o natural, o activo ou mesmo o Xacobeo», ya que se conectaría «cos roteiros de sendeirismo e dos petróglifos de Xiabre, e permite visualizar o primeiro tramo da Ruta Marítimo Fluvial Xacobea do Mar de Arousa e Ulla e da Variante Espiritual do Salnés».

El Concello aspira a que el GALP financie el cien por cien del coste del proyecto, que ha obtenido el respaldo de numerosos colectivos: de la asociación de mariscadoras Amarcarril, «que tamén está a desenvolver un proxecto de turismo mariñeiro consistente na divulgación desta actividade», la comunidad de montes de Guillán, y las empresas Corticata, Alvamar y Náutica Medusa. También la Mancomunidade ha dado su apoyo.