Patrocinado por

La Xunta insiste en que los mariscadores de O Burgo deben ser indemnizados por el Gobierno de España

Emiliano Mouzo A CORUÑA

SOMOS MAR

César Quian

Dice que si hay dinero para compensar a los ayuntamientos afectados, «tamén ten que habelo para o sector»

02 mar 2021 . Actualizado a las 17:50 h.

La conselleira do Mar, Rosa Quintana, volvió a referirse en la mañana de este lunes a la compensación que solicitan los mariscados de la ría de O Burgo por su inactividad mientras duren los trabajos de saneamiento y regeneración del estuario. Subrayó que quien tiene que hacerse cargo de esa partida es el Gobierno de España, «o que promociona é o que fai a obra», subrayó.

Recuerda Quintana que el proyecto de la ría de O Burgo recoge un incremento de 2 millones de euros, «para compensar as alegacións que fixeron os alcaldes dos concellos afectados, A Coruña, Cambre, Culleredo e Oleiros, para mellorar os paseos marítimos e as zonas verdes próximas á ría». Dice la conselleira que si hay dinero para atender este tipo de solicitudes, «moito máis ten que haber para indemnizar aos profesionáis que non van poder traballar mentras duren os traballos».

Recordó que la Xunta lleva aportado «máis de 100 millóns de euros na rexeneración da ría, e no 2019 aportou 100.000 euros, o igual que fixeron os concellos afectados para un plan social, que xunto co aportado polo Goberno de España, suma un millón a disposición do sector», recalcó Quintana.