El PP mueve hilos en el Congreso para modificar la Ley de Cambio Climático

Asegura que PSOE y Unidas Podemos buscan apoyos para mantener el articulado y alterar la duración de las concesiones


redacción

La cadena mar-industria de Galicia está preocupada por su futuro. Por si podrá continuar físicamente en el lugar que está. Esto es, ocupando, en todo o en parte, terreno del dominio público marítimo-terrestre. Y es que, a su entender, la Ley de Cambio Climático y su artículo 18 entran de lleno en la fórmula de contabilizar la duración de sus concesiones y sus prórrogas, acortando unos plazos que los titulares creían más amplios.

Si ya están preocupados, el PP agitó ayer más el miedo al advertir su diputado en el Congreso Diego Gago que «quedan escasas semanas para que esta Lei, tal e como está redactada, teña unhas consecuencias terribles para esta comarca (la de O Salnés) e para todo o litoral galego».

Los populares aseguraron que están moviendo los hilos y presionando en la Cámara para modificar ese texto que «pon en risco a continuidade do sector mar-industria» y de otras 5.000 edificaciones en terreno de Costas, pero admiten que no son muy optimistas. Todo lo contrario. «Os populares amósanse pesimistas porque os dous partidos de Goberno, PSOE e Podemos, están traballando para conseguir apoios para manter o articulado da Lei tal e como está redactado», dijo Gago, pese a lo cual se comprometió a «seguir presionando e trasladando a nosa preocupación ao Goberno central, para intentar facer ver ao Ministerio de Transición Ecolóxica e ao PSOE no Goberno central as consecuencias económicas que terá para industrias clave para a xeración de riqueza, emprego e para o PIB do litoral da nosa provincia».

El portavoz popular de Cambio Climático en el Congreso recordó que los apartados 3 y 4 del artículo 18 de ese texto normativo «recollen unha discrecionalidade na renovación ou non de futuras instalacións situadas no espazo de dominio público marítimo-terrestre».

La diputada autonómica de O Salnés, Elena Suárez, advierte de que cientos de familias y miles de personas en la comarca depende, directa o indirectamente, del sector mar-industria. Por eso considera que «este conflito xerado polo Goberno central deixa ben claro que o PSOE non entende a Galicia e, dende logo, non pensa no futuro do sector do mar galego». La diputada señala que «calquera cambio que se vaia afrontar no eido do Medio Ambiente e con repercusións lexislativas ten que ter en conta a singularidade da nosa terra e do noso mar. Non se pode lexislar de costas aos intereses da cidadanía».

Newsletter Somosmar

Recibe todas las semanas la información más relevante del sector primario

Votación
0 votos
Comentarios

El PP mueve hilos en el Congreso para modificar la Ley de Cambio Climático