Patrocinado porPatrocinado por

Medio Rural ve «pouco ambicioso» el giro que Bruselas para arreglar los problemas del campo

Somos Agro REDACCIÓN

AGRICULTURA

cedida

El conselleiro José González indicó que las peticiones de agricultores y ganaderos son muy concretas y precisan «medidas reais»

28 feb 2024 . Actualizado a las 09:55 h.

El debate abierto en Bruselas para aligerar las exigencias que la nueva política agraria común (PAC) ha impuesto a los agricultores es «claramente insuficiente». Al menos es lo que opina el conselleiro do Medio Rural, José González, que ha dicho que «Europa ten que ter moita máis ambición e, sobre todo, moita máis concrección nas medidas propostas». En este sentido, avanzó que «escoitamos palabras, boas intencións, pero pedimos que haxa acordos, non vemos ningún tipo de acordo, ningún cambio normativo, non vemos un cronograma de cando se van aplicar esas medidas», indicó en una explotación extensiva de ganado vacuno que está en el concello de Laza. Allí dijo además que «as demandas de agricultores e gandeiros son moi concretas e precisan políticas reais»..

Lo que echó de menos es que se hablará de asuntos como las cláusulas espejo, el principio de reciprocidad de los tratados internacionales con terceros países o de cuestiones que preocupan a Galicia como el cuaderno digital, el veterinario de explotación o la adaptación de los ecorregímenes al campo gallego. «O que non pode ser é que se faga en Bruselas unha lexislación que aplique igual nos Países Baixos que en rexións como esta», dijo. Y por eso demanda «flexibilidade».

Al mismo tiempo apuntó que el ministro de Agricultura, Luis Planas, «está seguindo un pouco a liña que xa marca Galicia dende hai semanas cando di que quere unha postura contundente e urxente por parte da UE». Y aprovecha por criticar «a tibieza» del ministro que «non estaba respondendo con suficiente intensidade» a las demandas de agricultores y ganaderos.

De este modo, insiste en que sea el ministro Planas el que lidere «esa moratoria, esa suspensión urxente, temporal, da normativa que está impoñendo trabas burocráticas que están asfixiando» a agricultores y ganaderos. por eso le emplaza a adoptar medidas estructurales como las que está haciendo Galicia.